Phonero opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Phonero driver med svindel overfor bedriftskunder , opplyser ikke om dobbel brudgebyr 6000 kr. per abonnement ved bestilling om du vil gå ut av avtalen i løpet av 24 mnd . Lavmål selskap uten noe forretnings moral i tillegg er det Dårlig dekning, dårlig kundeservice- vanvittig dyrt å komme seg ut av avtalen . Aldri mer phonero igjenn.
Hei Almin! Det er leit å høre at du ikke fikk en god opplevelse med oss, og vi ønsker gjerne at du tar kontakt med oss på [email protected] med fullt navn og nummer slik at vi kan undersøke saken nærmere. Hilsen Cecilie i Phonero.
Fått fantastisk god hjelp gjennom chat. God service
Så fint at du fikk god hjelp, Serine! 😊 Tusen takk for at du deler din erfaring med oss. Hilsen Cecilie i Phonero.
Rask respons hos kundeservice og konstruktiv respons.
Så hyggelig å lese, Gaute! Tusen takk for fin omtale 😊 Hilsen Cecilie i Phonero.
Veldig bra. Fikk hjelp til det jeg trengte. Veiledningen var lett å forstå.
Så fint å lese, Orhan! Tusen takk 😊 Vi setter stor pris på at du deler din erfaring med oss. Hilsen Cecilie i Phonero.
Fungerer utmerket til en rimelig pris. Litt innkjøringsproblemer har blitt løst av et positivt team av kundebehandlere
Så fint å høre at du fikk god hjelp! 😊 Tusen takk for hyggelig omtale, Torkel! Hilsen Cecilie i Phonero.
Trengte hjelp til å få tilsendt PIN og PUK kode da jeg hadde rotet bort kortet med denne informasjonen. Fikk det tilsendt på registrert e-post adresse uten problemer.
Vi setter stor pris på omtalen din, Lars! Tusen takk 😊 Hilsen Cecilie i Phonero.
Rask behandling. Dyktig medarbeider som rettet opp feilen jeg hadde gjort med en gang
Så fint å høre at det ordnet seg! Takk for at du deler din erfaring med oss, Anne! 😊 Hilsen Cecilie i Phonero.