Phonero opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Det var en selger som ringte meg for noen dager siden og ga meg et tilbud. Han nevnte ikke om 24 måneders bindingstid og diverse informasjon. Jeg er meget skuffet over Phonero som opptrer meget uprofesjonelt. Jeg vil ikke anbefale dette selskapet til noen!!!
Hei Alfred, Dette hørtes ikke bra ut og vi vil gjerne se nærmere på denne saken. Uten å kjenne den i detalj så håper jeg du kan ta kontakt på [email protected], husk å legge med fullt navn og telefonnummer så tar vi kontakt med deg. Mvh Mads Phonero
Jeg fikk svært god hjelp knyttet til dataforbruk. I tillegg fungerer nettet utrolig bra.
Hei Marie, Vi setter stor pris på tilbakemeldingen, veldig gøy å lese ! Mvh Mads Phonero
Jeg er takknemlig ar det gikk så rask og proffesjonelt. Byttet abonnement på 1-2-3 med det samme jeg trengte det. Super service : )
Hei Piotr, Veldig gøy å lese tilbakemeldingen din :-) Vi skal gjøre alt vi kan for å fortsette det gode samarbeidet! Mvh Mads Phonero
God hjelp til å løse "feilen" som oppstod. Har fra tidligere samme erfaring.
Hei Leif, Godt å se at du er fornøyd med vår kundeservice! Vi setter stor pris på tilbakemeldingen! Mvh Mads Phonero
Vi er kjempefornøyd med Hele Familie abonnementet! Vil særlig trekke frem Ditt Phonero Appen og Datakontroll.
Hei Diya, Tusen takk for hyggelig tilbakemelding, veldig gøy å lese! Mvh Mads Phonero
God dekning og god kvalitet til en grei pris. Ekstra pluss med personlig oppfølging. Ser ut som de gjør mye for å levere kvalitet.
Hei Øystein, Takk for hyggelig omtale! Så fint å se at du er fornøyd med oss og vår kundeservice! Mvh Mads Phonero
Meget god pris og dekning. Veldig fornøyd også med service.
Hei Aina, Vi setter stor pris på den hyggelige omtalen! Godt å se at du er fornøyd med Phonero. Mvh Mads Phonero