Phonero opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Har kun kontaktet phonero en gang. Opplevde kundeservicen som hjelpsom og vennlig
Hei Lailyn, Vi setter pris på tilbakemeldingen og vi er her hvis du skulle trenge hjelp også i fremtiden! Mvh Mads Phonero
Ringer i ett sett, har bedt de ett titalls ganger om å slette meg fra deres lister
Hei Torstein, Dette hørtes ikke bra ut! Send meg en mail på [email protected] med ditt telefonnummer og organisasjonsnummer så skal jeg sørge for at du blir slettet fra alle våre ringelister. Mvh Mads Phonero
Leverer abonnement som dekker mine behov i forhold til dekning. Effektiv kundeservice og med fornuftig pris.
Hei Bjørnar, Takk for hyggelig tilbakemelding! Så fint å se at du er fornøyd med oss! Mvh Mads Phonero
God kundeservice og enkelt grensesnitt. Byttet kun fordi arbeidsgiver påla oss å bytte.
Hei Rune, Takk for hyggelig tilbakemelding! Mvh Mads Phonero
Kontakta Phonero for å finne meir ut av e-sim og smartklokker. Fekk superbra hjelp!!
Hei, Takk for tilbakemeldingen! Så fint å se at du er fornøyd med oss og vår kundeservice. Mvh Mads Phonero
Rask tilbakemelding, oppfølging av oppgaver jeg ikke har gjort, hjelp, til å få oversikt på hva jeg trenger å gjøre...
Hei Dennis, Takk for hyggelig tilbakemelding! Godt å se at du er fornøyd med vår kundeservice. Mvh Mads Phonero
Byttet bedriften over til phonero i dag. Kom nettopp ut på hytta og oppdaget at det ikke er dekning der. Telenor har full pupp på 4G her!!!
Hei Marius, Det er viktig for oss at våre kunder har dekning. Vi vil gjerne undersøke hvilke områder dette dreier seg om, og på den måten se om det er noe feil eller om det trengs oppgradering. Ta kontakt med oss på [email protected], skriv telefonnummeret ditt så tar vi kontakt. Mvh Katrine Phonero