Phonero opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Overgang medførte dobbelt bruddgebyr, hvor de kun dekket ett. Selv om selger sa at de skulle det. Elendig dekning, og store problemer med e-post over mobildata. De gidder ikke engang å ta telefonen etter kl 15, selv ikke for oppgradering av abonnement og kjøp av tilleggstjenester. Kort sakt det værste jeg noen gang har vært oppi, og med 2 års binding, så er det bare en utvei. Få nytt nummer et annet sted…
Hei! Vi beklager virkelig at du har hatt en negativ opplevelse. Godt samarbeid og fornøyde kunder er svært viktig for oss, så vi vil gjerne se nærmere på dette. Send oss en e-post til [email protected]. Legg ved mobilnummer og fullt navn så skal vi se på hva som har skjedd her. Hilsen Mads i Phonero.
Utrolig god service! Raske svar ved mailkorrespondanse og lett å manøvrere seg frem både via deres app og hjemmeside.
Tusen takk for kjempe fin omtale, Anja !😊 Vi skal gjøre alt vi kan for at det gode samarbeidet fortsetter. Hilsen Mads i Phonero.
Happy med abonnementet, og med kommunikasjonen med kundeservice.
Tusen takk for hyggelig omtale, Astri! 😊 Vi setter stor pris på din tilbakemelding. Hilsen Mads i Phonero.
Fin dekning og rask respons ved spørsmål! Billigere enn mange andre operatører!
Så hyggelig å høre at du er fornøyd, Bjørn! 😊 Tusen takk for fin omtale og at du velger oss som deres operatør. Hilsen Mads i Phonero.
Kundeservicen er veldig god. Men 5G dekningen er periodevis problematisk.
Tusen takk for hyggelig omtale, Werner! 😊 Vi setter stor pris på din tilbakemelding og håper vi kan bli enda bedre. Hilsen Cecilie i Phonero.
Tjenestetelefon med Phonero - meget godt fornøy med hjelp fra kundeservice der det er nødvendig
Så hyggelig å lese, Beate! Tusen takk for fin omtale 😊 Hilsen Cecilie i Phonero.
Blid og imøtekommende, løste problemet mitt med en gang! Kjempebra kundeservice!
Så fint å høre at du fikk god og rask hjelp! 😊 Tusen takk for at du deler din erfaring med oss, Glenn! Hilsen Cecilie i Phonero.