Phonero opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Har abonnement gjennom bedrift, men når jeg trengte å kontakte Kundeservise var de påkoblet og opptatt av å løse mitt problem. Fikk også flott støtte av teknisk avdeling som brukte mye tid for å finne og løse problemet i min telefon/abonnement. Veldig fornøyd.
Så hyggelig å høre at du er fornøyd, Knut! 😊 Tusen takk for fin omtale. Hilsen Cecilie i Phonero.
Oppstartsproblemer, unødvendig mye bruk av telefoni. Burde vært bedre veiledning.
Så leit å høre din første opplevelse med oss Arne! Vi setter pris på tilbakemeldingen slik at vi kan bli enda bedre til neste gang. Ta gjerne kontakt med oss på [email protected] dersom du fortsatt har behov for hjelp. Hilsen Cecilie i Phonero.
Har hatt Phonero snart ett år. Svært. god opplevelse forleden dag med kundestøtte på telefon. Vennlig og tålmodig med meg, selv om jeg hadde kjørt meg fast, skjønte lite og var påståelig. Veldig betryggende for oss som begynner å bli eldre og trenger litt mer hjelp for å følge med i svingene.
Så fint å lese, Håvard! Tusen takk 😊 Vi setter stor pris på at du deler din erfaring med oss. Hilsen Cecilie i Phonero.
Første personen jeg kom i kontakt med gav meg ikke rett info, ringte tilbake IG pratet med (Anonymisert navn) som fixet alt helt supert 👍
Så fint å høre at du fikk god hjelp! 😊 Tusen takk for hyggelig omtale! Hilsen Cecilie i Phonero.
God kundeservice! Fin app som er lett å forstå. Fine priser.
Så hyggelig å lese! Tusen takk for fin omtale 😊 Hilsen Cecilie i Phonero.
Kjapp god og effektiv service .Hadde skiftet eier etter jobbskifte og fikk kjapt oppgradert mitt abb
Tusen takk for hyggelig omtale, Arild! 😊 Vi setter stor pris på din tilbakemelding. Hilsen Cecilie i Phonero.
Vennlig brukerstøtte med raske løsninger. Anbefales 👍
Vi setter stor pris på omtalen din, Ming! Tusen takk 😊 Hilsen Cecilie i Phonero.