Phonero opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Får god hjelp når jeg trenger det! Grunnen til at Phonero får 4 og ikke 5 er at mangelen på uassistert fleksibilitet når det kommer til fakturainnstillinger. Får hjelpen jeg trenger, men da må jeg ringe inn for å få faktura slik jeg ønsker når jeg bestiller nye nummere.
Mye rot v bestilling av 2 ab + 3stk M2M: Gitt feil nr, og gitt feil nr 2 x! Men god service fra (Anonym) fixa alt.
Fantastisk tålmodig og god hjelp! Tenk om alle var sånn! Hilsen Gry
Fått flott hjelp vedrørende mitt abonnement ✨️ Veldig god oppfølging og tilrettelegging.
Utmerket service. Takk for utmerket hjelp fra dere.
Godt fungerende mobiltelefoni-løsning for vår bedrift!
God service og hyggelig kar, 5 stjerner. Løste problemet veldig raskt