Phonero opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Dårlig støtte utland, og de gjør alt for å binde kunder og gjøre det vanskelig å si opp.
Hei Knut! Det var leit å høre, og vi vil gjerne se nærmere på dette og finne en god løsning som passer deg og ditt behov. Send en epost til [email protected] med fullt navn og mobilnummer, så vil en av mine kollegaer ta kontakt med deg. Hilsen Cecilie i Phonero.
Hyggelige konsulenter, følger opp og Phonero er å stole på. Ryddig og oversiktlig fakturering/oppgjør ved overgang!
Så fint å lese, Judith! Tusen takk 😊 Vi setter stor pris på at du deler din erfaring med oss. Hilsen Cecilie i Phonero.
God og hjelpsom service. Kundebehandleren hjalp meg i nøden slik at jeg fikk kommet inn på sim kortet igjen. Viktig da mobilen er både jobb og privat nummer.
Så fint å høre at du fikk god hjelp! 😊 Tusen takk for hyggelig omtale, Kiraly! Hilsen Cecilie i Phonero.
Fungerer veldig bra. God support. Kunne tenkt meg å få et varsel på telefon når man nærmer seg tomt på data, slik at man kan fylle på mer før det faktisk blir tomt for da fungerer ikke telefonen.
Så hyggelig å lese, John Olav! Tusen takk 😊 Du skal få varsel om brukt data før det er tomt, så gjerne ta kontakt med vårt kundesenter på 04500 dersom du ikke har mottatt denne varslingen. Hilsen Cecilie i Phonero.
Veldig fornøyd, nytt sim kort kom raskt i posten og det var ikke mange dagene før jeg skulle bytte. Hyggelig selger og appen fungerer bra.
Så hyggelig å høre at du er fornøyd! 😊 Tusen takk for fin omtale. Hilsen Cecilie i Phonero.
de er helt udugelig. umulig å få svar på spørsmål hos dem, du får svar på noe helt annet. de lurer deg til binding i 2år uten å fortelle deg det . opplyser ikke om at det er dårlig teliadekning.
Hei Tommy ! Det var leit å høre, og vi vil gjerne se nærmere på dette og undersøke hva som har skjedd. Send en epost til [email protected] med fullt navn og mobilnummer, så vil en av mine kollegaer ta kontakt med deg. Hilsen Mads i Phonero.
God service og vennlige ansatte som prøvwr å forstå kundens behov
Tusen takk for hyggelig omtale, Tommy ! 😊 Vi setter stor pris på din tilbakemelding. Hilsen Mads i Phonero.