Phonero opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Fungerer veldig bra. God support. Kunne tenkt meg å få et varsel på telefon når man nærmer seg tomt på data, slik at man kan fylle på mer før det faktisk blir tomt for da fungerer ikke telefonen.
Så hyggelig å lese, John Olav! Tusen takk 😊 Du skal få varsel om brukt data før det er tomt, så gjerne ta kontakt med vårt kundesenter på 04500 dersom du ikke har mottatt denne varslingen. Hilsen Cecilie i Phonero.
Veldig fornøyd, nytt sim kort kom raskt i posten og det var ikke mange dagene før jeg skulle bytte. Hyggelig selger og appen fungerer bra.
Så hyggelig å høre at du er fornøyd! 😊 Tusen takk for fin omtale. Hilsen Cecilie i Phonero.
de er helt udugelig. umulig å få svar på spørsmål hos dem, du får svar på noe helt annet. de lurer deg til binding i 2år uten å fortelle deg det . opplyser ikke om at det er dårlig teliadekning.
Hei Tommy ! Det var leit å høre, og vi vil gjerne se nærmere på dette og undersøke hva som har skjedd. Send en epost til [email protected] med fullt navn og mobilnummer, så vil en av mine kollegaer ta kontakt med deg. Hilsen Mads i Phonero.
God service og vennlige ansatte som prøvwr å forstå kundens behov
Tusen takk for hyggelig omtale, Tommy ! 😊 Vi setter stor pris på din tilbakemelding. Hilsen Mads i Phonero.
Hyggelig, rask og god kundeservice. Eneste med Phonero, er at det burde være billigere med påfyll av data.
Tusen takk for hyggelig omtale, Elisabeth ! 😊 Vi setter stor pris på din tilbakemelding og håper vi kan bli enda bedre. Hilsen Mads i Phonero.
Har bedriftabonnement er fornøyd med det tilbudet som jeg har på den.
Så hyggelig å høre at du er fornøyd, Eva! 😊 Tusen takk for fin omtale. Hilsen Mads i Phonero.
Styr unna. Hadde abonnementet over mindingstiden, men måtte likevel ut med 3700 for å skifte. Fikk beskjed om at det gikk an å betale ut 3 mnd, men den nye fakturaen er mer enn dobbelt av det. Frem og tilbake som en kasteball i kundeservice. Tidskrevende og utrolig dårlige greier
Hei Ruben! Det er leit å høre at du ikke har hatt en god opplevelse med Phonero. Gjerne ta kontakt med oss på [email protected] med fullt navn og mobilnummer, slik at en av mine kollegaer kan sjekke opp i saken for deg. Hilsen Mads i Phonero.