Phonero opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Et produkt tilpasset både mitt og ganske sikkert manges behov med både mobiltelefon, mobilt bredbånd og ekstra databrikker inkludert i avtalen. Prisnivå samlet sett meget rimelig, der databruk fordeles mellom mobiltelefon og nettverk innen totalt avtalt datamengde. Service fra leverandør er i en særstilling, ikke bare når man tegner avtalen, men også uoppfordret ved å ta kontakt underveis for å høre om man har noen problemer eller lurer på noe. Det har imponert meg! Kort fortalt - helt unikt!
Heisann Vidar. For en tilbakemelding! Dette setter vi utrolig pris på og skal gjøre alt vi kan for å fortsette det gode samarbeidet. I Din Bedrift kan du enkelt administrere alle SIM-kortene, erstatte eller bestille nye om du har behov. Det er også mulighet til å legge på ubegrenset data for perioder om du skulle ha behov, i form av DataBoost. Jeg bringer tilbakemeldingen din videre internt og takker igjen :) Ha en flott dag videre Hilsen Christer, Phonero
Phonero ringte meg opp og overtalte meg til å bli kunde uten å informere om at det var to års bunden tid. Feilaktig sa vedkommende at om jeg ville skifte mobilselskap, ville de betale prisen for avbruddet. I tillegg bør jeg ikke ha et firma-abonnement, men bare være en privat Teliakunde. Det har jeg sendt to mailer om. Jeg vet ærlig talt ikke hva som er bra med abonnementet.
Heisann Lill. Dette ønsker vi å undersøke. Uten å kjenne saken din i detalj håper jeg du kan ta kontakt på [email protected], legg ved telefonnummeret ditt så slår jeg på tråden. Hører fra deg Hilsen Christer, Phonero
Phonero leverer gode løsninger til min virksomhet. Det er ingen overraskelser, ting fungerer som avtalt. Hvis det var noe mer jeg kunne ønske meg så må det være at vi hadde noe bedre dekning på hjemmeadresse. Anbefaler andre å bruke Phonero😉
Hei, Rolf. Veldig gøy å se at du er fornøyd med oss! innen utgangen av 2023 skal vi ha landsdekkende 5G fra Telia. Allerede nå har 2 millioner tilgang, så tenker vi ser litt mer på din adresse. Send en epost til [email protected] så kan vi registrere dekningsønske på adressen. Hører fra deg og vi setter pris på tilbakemeldingen :) Hilsen Christer, Phonero
Lett oversiktlig min side. Finner enkelt frem til både pin og puk koder. Fin oversikt på forbruk.
Hei, Harald. Så gøy å se at du har tatt i bruk Ditt Phonero! I Din Bedrift har du mulighet til å administrere hele bedriftens telefoni, endre datapakker, abonnement, bestille overføringer og sende SIM-kort til ønsket adresse. db.phonero.no så er det samme brukernavn og passord som du har i Ditt Phonero. Vi setter pris på tilbakemeldingen din :) Hilsen Christer, Phonero
Fin kundeservice, oversiktlig app, ok dekning til min bruk
Heisann Martin Så gøy å se at du er fornøyd med vår kundeservice og appen Ditt Phonero! Vi er her hvis du skulle trenge hjelp i fremtiden Hilsen Christer, Phonero
Jeg har bare hatt Phonero i sju måneder men har ikke støtt på noen problemer i det hele tatt. Tvert imot utrolig imøtekommende og løsningsorienterte kundebehandlere. Foreløpig har jeg ikke testet bruk i utlandet - satser på at det er like effektivt!
Hei, Kjerstin. Så gøy å se at du er fornøyd med oss! Phonero er svært effektivt i utlandet også. I EU/EØS kan du bruke telefonen akkurat som hjemme, ringe, sende meldinger og bruke data Vi setter pris på tilbakemeldingen. Hilsen Christer, Phonero
Alltid god hjelp å få hos Phonero kundeservice. Hyggelig og løsningsorientert.
Heisann Kenneth Veldig gøy å lese at du er fornøyd med oss! Dette skal jeg ta med videre til vårt kundesenter. Tusen takk for hyggelig tilbakemelding Hilsen Christer, Phonero