Phonero opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Sleip og dårlig kundebehandling. Mangler løsninger andre har. Styr unna selv om du får abonnomenetet kastet etter deg.
Hei Ariel, Så synd å høre at du ikke har hatt en god opplevelse hos Phonero. Send gjerne en e-post til [email protected] så skal jeg undersøke dette videre. Vi jobber alltid for å bli bedre, derfor er din tilbakemelding viktig for oss. Mvh Mads Phonero
Ventet ca 1 minutt i chat før hjelp med aktivering, fra der gikk det ca. 1 minutt før oppgave utført. Enkelt og greit!
Hei Morten Godt å se at du er fornøyd med vår kundeservice! Mvh Mads Phonero
Rask kundeservice og høy oppetid. Anbefales! Vi bruker M2M/IoT og dette fungerer meget bra med disse simkortene.
Hei Bernt, Takk for din tilbakemelding! Godt å se at du er fornøyd! Mvh Mads Phonero
Hyggelig og hurtig oppfølging både over skranke og over nett
Hei Jens, Takk for hyggelig tilbakemelding! Mvh Mads Phonero
Kjappe svar ved 1.gangs henvendelse. Føler opp saken raskt og effektivt. Viser fleksibilitet.
Hei Kari, Så fint å se at du er fornøyd med vår kundeservice! Mvh Mads Phonero
Ting fungerer som det skal og abonnementet er gunstig i pris.
Hei Eirik, Takk for hyggelig tilbakemelding! Godt å se at du er fornøyd! Mvh Mads Phonero
Bra dekning. Veldig imøtekommende kundeservice. Hurtig hjep hvis behov
Hei Rolf, Takk for hyggelig tilbakemelding! Mvh Mads Phonero