Phonero opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Hyggelige selgere. Kommer hurtig i kontakt. Mange gode tilbud.
Vi setter stor pris på omtalen din, Kjell ! Tusen takk 😊 Hilsen Mads i Phonero.
Blir jevnlig ringt opp av dette selskapet. Jeg ber dem slette meg hver gang, og de beklager. Hold dere langt unna dette selskapet. Finnes ikke kundeservice, bare plagsomme selgere
Hei Kristian ! Det var leit å høre din opplevelse med oss, send gjerne en epost til [email protected] med fullt navn og mobilnummer, så vil vi slette deg fra våre lister. Hilsen Mads i Phonero.
Rask og god service for vår bedrift. Svarer fort, og utfører etter våre ønsker.
Så hyggelig å lese! Tusen takk for fin omtale 😊 Hilsen Mads i Phonero.
God informasjon fra kundebehandler ved abonements bytte.
Så hyggelig å høre at du er fornøyd, Lars ! 😊 Tusen takk for fin omtale. Hilsen Mads i Phonero.
Overgang medførte dobbelt bruddgebyr, hvor de kun dekket ett. Selv om selger sa at de skulle det. Elendig dekning, og store problemer med e-post over mobildata. De gidder ikke engang å ta telefonen etter kl 15, selv ikke for oppgradering av abonnement og kjøp av tilleggstjenester. Kort sakt det værste jeg noen gang har vært oppi, og med 2 års binding, så er det bare en utvei. Få nytt nummer et annet sted…
Hei! Vi beklager virkelig at du har hatt en negativ opplevelse. Godt samarbeid og fornøyde kunder er svært viktig for oss, så vi vil gjerne se nærmere på dette. Send oss en e-post til [email protected]. Legg ved mobilnummer og fullt navn så skal vi se på hva som har skjedd her. Hilsen Mads i Phonero.
Utrolig god service! Raske svar ved mailkorrespondanse og lett å manøvrere seg frem både via deres app og hjemmeside.
Tusen takk for kjempe fin omtale, Anja !😊 Vi skal gjøre alt vi kan for at det gode samarbeidet fortsetter. Hilsen Mads i Phonero.
Happy med abonnementet, og med kommunikasjonen med kundeservice.
Tusen takk for hyggelig omtale, Astri! 😊 Vi setter stor pris på din tilbakemelding. Hilsen Mads i Phonero.