Phonero opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Utrolig god kundeservice. Var redd for å ikke få sim i tide, men plukket opp simkort i nærheten og fikk overført raskt
Så fint å høre at du fikk god hjelp! 😊 Tusen takk for hyggelig omtale, Nicolai! Hilsen Cecilie i Phonero.
Vært kunde nesten fra starten og årsaken til det er prisene og service har vært som det skal være. Da har jeg ikke sett noen grunn til å bytte. Men jeg sjekker prisene med jevne mellomrom.
Så hyggelig å lese at du er fornøyd, Reidar! 😊 Tusen takk for fin omtale og vi håper at det gode samarbeid fortsetter. Hilsen Cecilie i Phonero.
Phonero er en god samarbeidspartner for selskapet vårt. God kundeservice, gode tekniske løsninger og konkurransedyktige priser.
Tusen takk for hyggelig omtale, Geir! 😊 Vi setter stor pris på din tilbakemelding. Hilsen Cecilie i Phonero.
Veldig god service! Og tilrettelegging av ansatte!
Så fint å lese, Frode! Tusen takk for fin omtale 😊 Hilsen Cecilie i Phonero.
Phonero funker veldig bra. Jeg har aldri opplevd noen problemer med dette mobilabonnementet. Det er dessuten billig sett i lys av alle GB som er tilgjengelig.
Så fint å lese, Roar! 😊 Vi setter stor pris på at du deler din erfaring med oss. Hilsen Cecilie i Phonero.
Vær forsiktig med dette selskapet. husk å spør etter priser MED moms. Husk å be om null binding. De legger på alt de kan for å holde på deg. de leverer en dårligere dekning enn telenor. de er veldig vanskelig å få tak i. bruker lang tid på saksbehandling. og de slutter ikke å sende faktura etter du har avsluttet abonnementet.
Hei Sindre! Det er leit å lese om din opplevelse hos oss, og vi ønsker gjerne å undersøke hva som har skjedd her. Send en epost til [email protected] med fullt navn og mobilnummer, så vil en av mine kollegaer ta kontakt med deg. Hilsen Cecilie i Phonero.
Meget fornøyd gjennom mange år. Lett og få god hjelp ved behov.
Så hyggelig å høre at du er fornøyd, Olav! 😊 Tusen takk for fin omtale. Hilsen Cecilie i Phonero.