Phonero opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Vær forsiktig med dette selskapet. husk å spør etter priser MED moms. Husk å be om null binding. De legger på alt de kan for å holde på deg. de leverer en dårligere dekning enn telenor. de er veldig vanskelig å få tak i. bruker lang tid på saksbehandling. og de slutter ikke å sende faktura etter du har avsluttet abonnementet.
Hei Sindre! Det er leit å lese om din opplevelse hos oss, og vi ønsker gjerne å undersøke hva som har skjedd her. Send en epost til [email protected] med fullt navn og mobilnummer, så vil en av mine kollegaer ta kontakt med deg. Hilsen Cecilie i Phonero.
Meget fornøyd gjennom mange år. Lett og få god hjelp ved behov.
Så hyggelig å høre at du er fornøyd, Olav! 😊 Tusen takk for fin omtale. Hilsen Cecilie i Phonero.
Vi som bedrift har et mangeårig kundeforhold med Phonero, det fungerer meget godt både løsning og pris. Er det spørsmål om tjenester/løsninger er kundeservice alltid tilgjengelig, og løsningsorienterte😉 Hilsen Teknisk sjef
Så fint å lese, Jostein! Tusen takk 😊 Vi setter stor pris på at du deler din erfaring med oss. Hilsen Cecilie i Phonero.
God service og evne til å ordne opp ved eventuelle feil.
Så fint å lese, Jeppe! 😊 Vi setter stor pris på at du deler din erfaring med oss. Hilsen Cecilie i Phonero.
Gode og stabile tjenester, gode integrasjonsmuligheter med Tale i Teams, og mulighet for å bygge egne løsninger.
Vi setter stor pris på omtalen din, Thomas! Tusen takk 😊 Hilsen Cecilie i Phonero.
Driftssikkert, bra oversikt og fast beløp uten tillegg
Vi setter stor pris på omtalen din, Fredrik! Tusen takk 😊 Hilsen Cecilie i Phonero.
Godt fornøyd med både dekning, løsning, og støtteapparat. Anbefales.
Så fint å lese, Svein! Tusen takk for fin omtale 😊 Hilsen Cecilie i Phonero.