Phonero opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Binding, dyrt og dårlig. Noen få Mb under mellomlanding på Arlanda, resulterte i regning på 800 + fast pris
Hei Ove! Så synd å høre at du ikke har hatt en god opplevelse med Phonero. Jeg vil gjerne se nærmere på dette. Send meg en e-post til [email protected], legg gjerne ved mobilnummer og fullt navn så kan jeg se på hva som har skjedd her. Hilsen Dina i Phonero.
Veldig hjelpsom på kundeservice. Vil anbefale phonero både i bedrift og privat.
Tusen takk for en kjempe fin omtale, Rigmor😊 Vi skal gjøre alt vi kan for at det gode sammarbeidet fortsetter. Hilsen Dina i Phonero.
Mitt spørsmål ble løst på en utmerket, rask og profesjonell måte👍 Phonero anbefales på det varmeste!
Tusen takk for hyggelig tilbakemelding Alund! Vi skal sørge for at det fortsetter slik 😊 Hilsen Dina i Phonero.
Vi har fått meget god oppfølging ved skifte av mobilleverandør og overgangen gikk som en drøm
Tusen takk for en kjempe fin omtale, Petter 😊Hilsen Dina i Phonero.
Fikk hurtigt svar og informasjon om jeg kunne redigere personsvar
Tusen takk for fin omtale, Niels 😊 Hilsen Dina i Phonero.
WOW. Har ikke vært kunde et døgn og angrer… Har ikke vært kunde et døgn og angrer allerede. App og tilgang via nettsiden er begge deler ubrukelig og jeg får inntrykk av at det eneste en skal gjøre der er å kjøpe mer data og tjenester. Jeg vil se etter en erstatter og forhåpentligvis bytte operatør ASAP! Videre vil enhver anledning brukes til å aktivt dele mine erfaringer så langt. Det er dessverre hårreisende dårlig kvalitet foreløpig. Jeg innrømmer at frustrasjonen muligens forverrer opplevelsen, men jeg er oppriktig forbløffet og innser at jeg nok også er både bløffet og bøffet :/
Hei Jessica! Takk for din tilbakemelding. Vi er lei oss for at du ikke har hatt en god opplevelse hos Phonero. Godt samarbeid og fornøyde kunder er svært viktig for oss, så jeg vil gjerne se nærmere på dette. Send meg en e-post til [email protected], legg gjerne ved mobilnummer og fullt navn så kan jeg se på hva som har skjedd her. Hilsen Dina i Phonero.
God erfaring både med sentralbord løsning og kundeservice
Tusen takk for hyggelig omtale, Tommy 😊 Hilsen Dina i Phonero.