Phonero opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Møtte en hyggelig og service innstilt medarbeider. Ga gode råd og lyttet til mine ønsker.
Hei May, Vi setter pris på tilbakemeldingen, veldig gøy å lese! Mvh Mads Phonero
Måtte kontakte kundestøtte pga problemer med MMS. Fikk utmerket hjelp via chat'en, alt løste seg på 5 minutter
Hei Ole, Takk for din tilbakemelding. Godt å se ting løste seg kjapt! Mvh Mads Phonero
Vi har brukt Phonero over tid og er veldig fornøyd med alle tjenestene.
Hei Ole, Vi setter pris på tilbakemeldingen! Vi skal gjøre alt vi kan for å fortsette det gode samarbeidet! Mvh Mads Phonero
Får raskt svar på telefon, og god hjelp når det trengst. :)
Hei Inge, Takk for fin tilbakemelding! Godt å se at du er fornøyd :) Mvh Mads Phonero
Hver gang jeg spør er folk raske til å hjelpe. Systemet vi bruker er også feilfritt og enkelt å bruke. Det eneste jeg har å trekke er at en ansatt ikke har dekning der hun bor og kan derfor ikke ha Phonero som leverandør. Derfor 4 av 5.
Hei Kent, Så fint å se at du er fornøyd med oss! Vi vil gjerne undersøke hvilke områder dette dreier seg om, og på den måten se om det er noe feil eller om det trengs oppgradering. Ta kontakt med oss på [email protected], skriv telefonnummeret så slår vi på tråden. Mvh Mads Phonero
Har vært i kontakt med Phonero flere ganger angående endringer av datapakker, ekstra kjøp o.l., og er svært fornøyd med kundeservicen.
Hei Ole, Takk for hyggelig tilbakemelding! Godt å se at du er fornøyd med oss og våre produkter. Mvh Mads Phonero
Rimelig abonnement med mye Gbytes. Grei dekning, og forståelige fakturaer.
Hei, Takk for hyggelig tilbakemelding! Mvh Mads Phonero