Phonero opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Aktivisering av datakort. Ble sendt tvillingsim, så måtte endre til data.
Tusen takk for hyggelig omtale, Pål ! 😊 Vi setter stor pris på din tilbakemelding. Hilsen Mads i Phonero.
Veldig god service og hyggelige medarbeidere. Anbefaler
Vi setter stor pris på omtalen din, Julio ! Tusen takk 😊 Hilsen Mads i Phonero.
Så langt fornøyd. Dog lang tid på å kunne snakke med kundeservice
Tusen takk for hyggelig omtale, Faizi!😊 Vi beklager ventetiden. Hilsen Mads i Phonero.
Var tilfreds kunde i flere år. Byttet leverandør, men angret og kom tilbake. Dere har fornyet dere, og atmosfære og kundebehandling er upåklagelig.
Så fint å lese, Tom! Tusen takk 😊 Vi setter stor pris på at du deler din erfaring med oss. Hilsen Mads i Phonero.
Fungerer som forventet, kan være noe svak dekning her hjemme i kjeller
Takk for omtale, Glenn ! 😊 Vi setter pris på at du tok deg tid til å legge igjen en tilbakemelding. Ta gjerne kontakt med oss på [email protected] så kan vi undersøke planene i ditt område, eller se på andre løsninger som kan hjelpe deg i forhold til dekningen. Hilsen Mads i Phonero.
Perfekt. Veldig god samtale jeg hadde med han samtale
Så hyggelig å høre at du er fornøyd, Thomas ! 😊 Tusen takk for fin omtale. Hilsen Mads i Phonero.
Satt lite längre i kö men när jag fick svar så var det väldigt positivt och professionell behandling.
Vi setter stor pris på omtalen din og beklager ventetiden, Daniel! Tusen takk 😊 Hilsen Mads i Phonero.