Phonero opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Beste kundeservice og veldig fornøyd med 5g dekningen
Hei, Thomas. Vi er stolte av å ha det mestvinnende 5G-nettverket i Norge fra Telia. Veldig gøy å se at du er fornøyd med dekningen og vår kundeservice. Takk for din tilbakemelding Hilsen Christer, Phonero
Ringte til kundeservice først, de tok opp, hørte ikke meg, sikkert feil fra min side. Så de la på og ringte meg opp igjen, noe jeg ikke har opplevd på kundeservice fra andre tjenester. Fikk bestilt data esim umiddelbart etter å ha fulgt instruksjonene og fikk e-post med det samme. Høflig og hyggelig.
Hei, Kevin. Takk for hyggelig tilbakemelding. Gode samarbeid og fornøyde kunder er viktig for oss. Vi er her hvis du skulle trenge hjelp i fremtiden. Hilsen Christer, Phonero
Raske svar på henvendelser. Finner alltid løsninger
Hei, Tor. Takk for hyggelig tilbakemelding. Gode samarbeid og fornøyde kunder er viktig for oss. Å finne gode løsninger sammen er viktig for å oppnå et godt samarbeid. Ha en fin dag. Hilsen Christer, Phonero
Meget fornøyd med responstid og hjelpsomhet fra servicedesk.
Hei, Tommy. Takk for hyggelig tilbakemelding. Bringer denne videre til kundesenteret :) Skulle du trenge hjelp i fremtiden er vi her. Hilsen Christer, Phonero
Aggresive selgere som sier mye bra. Så oppga de bra priser som såklart var uten mva. Og som har økt betraktelig. Les nøye hva de sender hvis ikke blir du låst i 2 år som vi ble. Utrolig dyrt å komme ut av!
Hei, Prisen man får oppgitt skal være den samme som fremgår av tilbudet. Vi skal være svært tydelige på dette, så ønsker derfor å undersøke hva som er tilfellet i denne saken. Uten å kjenne saken din i detalj, håper jeg du kan kontakte oss på [email protected] så kan vi undersøke. Hører fra deg Hilsen Christer, Phonero
Vart oppringt og fikle et tilbud. God erfaring, har hatt Phonero tidligere.
Hei, Tor. Så gøy at du har god erfaring med Phonero. Skulle det være noe du skulle lure på eller trenger hjelp til er vi her. Takk for din tilbakemelding. Hilsen Christer, Phonero
Enkelt å komme i kontakt med brukerservice og få hjelp ved behov.
Heisann Hans. Vi er stolte over kort svartid og beste kundeservice målt av EPSI, for bedrifter i 2021. Vi er her hvis du skulle trenge hjelp igjen i fremtiden :) Hilsen Christer, Phonero