Phonero opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Som flere beskriver så må man betale bruddgebyr selv om bindingstiden har utløpt. Det burde være tydelig og klart forklart der man kan fristille et nummer for en ansatt som slutter.
Hei Yosri! Vi ønsker gjerne å sjekke opp i saken din og se om det er noe vi kan hjelpe med. Send en epost til [email protected] med fullt navn og mobilnummer, så vil en av mine kollegaer ta kontakt med deg. Hilsen Cecilie i Phonero.
Han har vært veldig hyggelig og behjelpelig med simkort aktiveringen samt andre saker som data kort + sentral bord løsning, ambefale på det beste👍
Så bra du fikk god hjelp! 😊 Tusen takk for hyggelig omtale, Ahmed! Hilsen Cecilie i Phonero.
Godt til jobbtelefon. Jeg har få krav, men har ikke opplevd ustabilitet eller problemer.
Så fint å lese, Kjartan! Tusen takk for fin omtale 😊 Hilsen Cecilie i Phonero.
Er veldig fornøyd og har aldri hatt noe tull med abonnementet.
Så hyggelig å høre at du er fornøyd, Inger 😊 Tusen takk for fin omtale. Hilsen Cecilie i Phonero.
God kundeservice - kort ventetid, og fikk rask og god hjelp!
Vi setter stor pris på omtalen din, Frode! Tusen takk 😊 Hilsen Cecilie i Phonero.
Veldig fornøyd. Datasim og ruter i lomma. Sikkert nett i EU-EØS til rimelig pris. Er på nett hele tiden. Trenger ikke fiber.
Så hyggelig å høre at du er fornøyd, Even! 😊 Tusen takk for fin omtale. Hilsen Cecilie i Phonero.
Trivelig og hjelpsom kundekontakt. Løsningsorientert, og imøtekomende.
Så fint å lese, Ove! Tusen takk for fin omtale 😊 Hilsen Cecilie i Phonero.