Phonero opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
I am satisfied, the customer service professional, skilled. They understand my situation. And i feel they want to help, and solve my problem quickly.
Hi Laszlo, Thanks for the nice feedback! Best regards, Mads Phonero
Vi har vært kunde i kort tid men meget bra kundeservice så langt. Ordner ting som man etterspørr.
Hei Per, Takk for hyggelig tilbakemelding. Mvh Katrine Phonero
Kun positive opplevelser fra salg til support. Føler at Phonero ønsker kundens beste både på innhold og pris.
Hei Elin, Veldig gøy å lese tilbakemeldingen din! Vi skal gjøre alt vi kan for å fortsette det gode samarbeidet. Mvh Mads Phonero
Fikk god info og oppfølging av kundebehandler i forbindelse med min henvendelse, og er godt førnøyd med dette.
Hei Matti, Så fint å se at du er fornøyd med oss og vår kundeservice! Mvh Mads Phonero
Erfaringen med Phonero er god, men dekningen var bedre før de gikk over til Telia.
Hei Olav, Takk for hyggelig tilbakemelding. Send oss gjerne en mail til [email protected] så kan vi sjekke om det er planlagt utbedring i ditt område. Mvh Katrine Phonero
Svarer raskt, får klare og gode råd/forklaringer på mine spørsmål. Stort sett gunstige priser.
Hei Tor, Takk for hyggelig tilbakemelding. Mvh Katrine Phonero
Har hatt noe få praktiske problemstillinger ifm bruk og viderekobling av samtaler. I samtale med support har jeg fått rask og god hjelp som løste problemet og hvordan jeg kunne gjøre dette selv i ettertid.
Hei Tom, Så gøy å høre at du er fornøyd med oss og vår kundeservice. Takk for fin tilbakemelding. Mvh Katrine Phonero