Phonero opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Meget hjelpsom å hyggelig kundeservice. Hjelpsom og hyggelig
Takk for fin omtale! 😊 Så hyggelig å høre at du er fornøyd med kundeservice! Det setter vi stor pris på. Hilsen Cecilie i Phonero.
Alt er kjempe fint og kundeservice hjelpe veldig mye 😊 Jeg anbefaler Phonero!
Tusen takk for fin omtale og anbefaling, Michal! 😊 Det er viktig at du får den hjelpen du trenger når du kontakter oss! Hilsen Cecilie i Phonero.
Behjelpelige ansatte på kundeservice, god telefonløsning
Så hyggelig å lese omtalen din! Tusen takk 😊 Det er så viktig for oss at du får den hjelpen du trenger når du snakker med oss. Hilsen Cecilie i Phonero.
Abonnementet har stort sett fungert etter forventningene. Litt upresist på signalstyrken, men der har nok omstendigheter og geografisk område hatt en finger med i spillet. Jeg er fornøyd.
Så hyggelig å lese omtalen din😊 Vi skal gjøre alt vi kan for at det gode samarbeidet fortsetter. Hilsen Cecilie i Phonero.
Phonero er et av få selskaper som jeg vet om, som tar betalt for mottak av SMS du har i mange land. Jeg reiste utenfor Europa til flere destinasjoner, og ble overrasket over en ganske mye større regning pga dette. Jeg glemte også en regning gjennom jula, og de er hyppige til å få sendt fakturaer til inkasso med veldig lite informasjon fra selskapet de bruker, Kredinor.
Hei! Jeg vil gjerne se nærmere på dette. Send meg en e-post til [email protected]. Legg ved mobilnummer og fullt navn så kan jeg se på hva som har skjedd her. Hilsen Cecilie i Phonero.
Phonero sender fakturaer uten at de har levert den aktuelle tjenesten. Styr unna!
Hei Vi er lei oss for at du ikke har hatt en god opplevelse hos Phonero. Godt samarbeid og fornøyde kunder er svært viktig for oss, så jeg vil gjerne se nærmere på dette. Send meg en e-post til [email protected]. Legg ved mobilnummer og fullt navn så kan jeg se på hva som har skjedd her. Hilsen Cecilie i Phonero
Lurer småbedrifter til å bytte operatør ved å ringe/mase gjentatte ganger over flere måneder. Ingen god opplevelse.
Hei! Så synd å høre at du ikke har hatt en god opplevelse med Phonero. Jeg vil gjerne se nærmere på dette. Send meg en e-post til [email protected]. Legg ved mobilnummer og fullt navn så kan jeg se på hva som har skjedd her. Hilsen Cecilie i Phonero.