Phonero opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Abonnementet har stort sett fungert etter forventningene. Litt upresist på signalstyrken, men der har nok omstendigheter og geografisk område hatt en finger med i spillet. Jeg er fornøyd.
Så hyggelig å lese omtalen din😊 Vi skal gjøre alt vi kan for at det gode samarbeidet fortsetter. Hilsen Cecilie i Phonero.
Phonero er et av få selskaper som jeg vet om, som tar betalt for mottak av SMS du har i mange land. Jeg reiste utenfor Europa til flere destinasjoner, og ble overrasket over en ganske mye større regning pga dette. Jeg glemte også en regning gjennom jula, og de er hyppige til å få sendt fakturaer til inkasso med veldig lite informasjon fra selskapet de bruker, Kredinor.
Hei! Jeg vil gjerne se nærmere på dette. Send meg en e-post til [email protected]. Legg ved mobilnummer og fullt navn så kan jeg se på hva som har skjedd her. Hilsen Cecilie i Phonero.
Phonero sender fakturaer uten at de har levert den aktuelle tjenesten. Styr unna!
Hei Vi er lei oss for at du ikke har hatt en god opplevelse hos Phonero. Godt samarbeid og fornøyde kunder er svært viktig for oss, så jeg vil gjerne se nærmere på dette. Send meg en e-post til [email protected]. Legg ved mobilnummer og fullt navn så kan jeg se på hva som har skjedd her. Hilsen Cecilie i Phonero
Lurer småbedrifter til å bytte operatør ved å ringe/mase gjentatte ganger over flere måneder. Ingen god opplevelse.
Hei! Så synd å høre at du ikke har hatt en god opplevelse med Phonero. Jeg vil gjerne se nærmere på dette. Send meg en e-post til [email protected]. Legg ved mobilnummer og fullt navn så kan jeg se på hva som har skjedd her. Hilsen Cecilie i Phonero.
Phonero har en meget ryddig og oversiktlig brukerprofil, app løsningen kan du enkelt administrere tilleggstjenester. Som bedriftseier har du full kontroll og god oversikt over forbruk. Kundestøtte som er der for deg med god hjelp ved behov, anbefaler Phonero til alle👍🏼👍🏼
Tusen takk for fin omtale Morten! 😊 Vi skal sørge for at det fortsetter slik! Hilsen Cecilie i Phonero.
Vi valgte Phonero som vår samarbeidspartner da de har den graden av service, oppfølging og teknisk løsning som var best tilpasset vår hektiske hverdag med ca 3 500 inngående telefoner pr måned. Våre kostnader etter overgang til Phonero ble nærmest halvert og vi fikk en mye bedre teknisk løsning, skreddersydd etter vårt behov. Vi anbefaler Phonero som deres fremtidige samarbeidspartner.
Så hyggelig å lese omtalen din Ole! Tusen takk 😊 Vi skal gjøre alt vi kan for at det gode samarbeidet fortsetter. Hilsen Cecilie i Phonero.
Phonero er for oss et meget godt alternativ for et stabilt og rimelig telefonabonnement med meget god dekning. Enkel og grei faktura som er oversiktlig og lett å lese.Faktura er spesifisert for begge de nummerene som vi har tilknyttet
Tusen takk for omtalen, Birger! 😊 Vi skal gjøre alt vi kan for at det gode samarbeidet fortsetter. Hilsen Cecilie i Phonero.