Phonero opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Ingen driftsproblemer, har jeg behov for endringer er det enkelt å få hjelp dersom det er behov.
Så hyggelig å lese omtalen din, Tarjei! Tusen takk 😊 Det er så viktig for oss at du får den hjelpen du trenger når du snakker med oss. Hilsen Cecilie i Phonero.
Ringte i forbindelse med innbyggerundersøkelse i min bedrift. Fikk god veiledning og vi løste sammen utfordringen jeg hadde. Ansatte tok seg tid, beskrev utfyllende og var høflig og imøtekommende under hele samtalen.
Så hyggelig å lese omtalen din! Tusen takk for at du deler din erfaring med oss og kunderådgiver 😊 Hilsen Cecilie i Phonero.
Beste service. Veldig fint at dere tar tlf. Når vi ringet👍🙂
Tusen takk for hyggelig omtale, Rakel! 😊 Vi skal sørge for at det fortsetter slik! Hilsen Cecilie i Phonero.
Lett å få tak i, svarer raskt både på telefon og epost. Løsnings orienterte og smidige ved support. Helt topp!
Tusen takk for hyggelig omtale! 😊 Vi skal gjøre alt vi kan for at det gode samarbeidet fortsetter. Hilsen Cecilie i Phonero.
Vi har brukt mobilabonnement for alle våre ansatte i bedriften. Dette har fungert utmerket, spesielt oppfølging og service! Alle henvendelser og utfordringer blir løst på svært kort tid.
Tusen takk for hyggelig tilbakemelding, Martine! 😊 Vi setter utrolig stor pris at du deler din erfaring med oss! Hilsen Cecilie i Phonero.
De svarer raskt og godt på alle spørsmål. Litt utfordringer i forhold til lovet hastighet på mobilt bredbånd.
Tusen takk for at du deler din erfaring og gir oss en tilbakemelding, Morten! 😊 Det setter vi stor pris på! Hilsen Cecilie i Phonero.
Fikk et godt tips som løste problemet relativt raskt
Så fint å lese, Jim! 😊 Tusen takk for omtalen! Hilsen Cecilie i Phonero.