Phonero opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
21minutter ventetid. Har trykket på ring tilbake 2 ganger før uten at det har funket. Så måtte bare vente denne gangen
Hei Pål! Så leit å høre at det ikke fungerte som det skulle. Hvis du ikke fikk meldt inn feilen med tilbakering når du var i samtale med oss vil vi gjerne at du tar kontakt med oss på [email protected] slik at vi kan sjekke opp i det! Du blir kontaktet av en kollega som ser på saken. Hilsen Cecilie i Phonero.
Tipp, topp! Fungerer utmerket! God service og oversiktlig app.
Så hyggelig å lese, Ronny! Tusen takk for fin omtale 😊 Hilsen Cecilie i Phonero.
Chatrobot var det ikke mye hjelp i. Den forsto ikke problemet jeg hadde. Chatten med den menneskelige kontakten fungerte imidlertid utmerket og problemet mitt ble kjapt løst.
Så fint å høre at du fikk god hjelp! 😊 Tusen takk for hyggelig omtale, Nina! Hilsen Cecilie i Phonero.
Det er utrolig fornøyd med phonero kundeservice og jeg har ikke miss fornøyd
Så hyggelig å høre at du er fornøyd, Naod! 😊 Tusen takk for fin omtale. Hilsen Cecilie i Phonero.
Rask responstid, løsningsorientert og med god forståelse for behov.
Tusen takk for hyggelig omtale, Milan! 😊 Vi setter stor pris på din tilbakemelding. Hilsen Cecilie i Phonero.
Fikk god hjelp da jeg ringte inn med teknisk problem!
Så fint å lese, Tone! 😊 Tusen takk for at du deler din erfaring med oss. Hilsen Cecilie i Phonero.
Fikk god hjelp, da sim kort måtte gjenåpnes, etrer at det viste seg at jeg ikke kunne bruke esim, som elkjøp sa jeg kunne. Når jeg kjøpte ny telefon
Så fint å høre at du fikk god hjelp! 😊 Tusen takk for hyggelig omtale, Jostein! Hilsen Cecilie i Phonero.