Phonero opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Fikk god hjelp til å skifte kontaktperson på bedriftsabonnement
Så fint å lese, Elisabeth! Tusen takk 😊 Vi setter stor pris på at du deler din erfaring med oss. Hilsen Mads i Phonero.
God service. Høflig og hjelpsom! Kom med flere forslag til løsning.
Så fint å høre at du fikk god hjelp! 😊 Tusen takk for hyggelig omtale, Ingerlise! Hilsen Mads i Phonero.
Jeg fikk rask og god hjelp over telefon. Løste problemet i telefonen.
Så fint å høre at du fikk god hjelp! 😊 Tusen takk for hyggelig omtale, Anette! Hilsen Mads i Phonero.
Superprofft. Rask og god hjelp. Forklarer godt. Fikk akkurat den hjelpen jeg trenger.
Så fint å lese, Margrete! Tusen takk 😊 Vi setter stor pris på at du deler din erfaring med oss. Hilsen Mads i Phonero.
Superhyggelig og hjelpsom ansatt. Fikk hjelp. Det var beskrivende hjelp.
Tusen takk for hyggelig omtale, Siri ! 😊 Vi setter stor pris på din tilbakemelding. Hilsen Mads i Phonero.
Hjalp meg da jeg var uheldig og brukte data i stedet for wifi 👏
Så fint å høre at du fikk god hjelp! 😊 Tusen takk for hyggelig omtale! Hilsen Mads i Phonero.
Jeg har nylig blitt kunde, men hittil er jeg svært fornøyd; snill og behjelpelig kundeservice, og opplever både en ærlig og innbydende tone over telefon. Får raskt hjelp, klare og tydelige forklaringer, og servicen virker tilpasset kunder som individer framfor at kundeservicen skulle følge en «mal» på hjelpen de tilbyr.
Så hyggelig å høre at du er fornøyd, Leon! 😊 Tusen takk for fin omtale. Hilsen Mads i Phonero.