Phonero opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Kan ikke levere internett, tvinger meg til å kjøpe mobilabonnement. Må betale 6000,- i avbrudd. Kan ikke gi 1 stjerne!
Hei Cathrine, Takk for din tilbakemelding. Uten å kjenne saken i detalj så håper jeg du kan ta kontakt med oss på [email protected], husk å legge med fullt navn og telefonnummer så tar vi kontakt med deg. Mvh Mads Phonero
Phonero følger opp våre henvendelser på en tilpasset og tilrettelagt måte. De er lett tilgjengelige!
Hei Kristin, Takk for hyggelig omtale! Godt å se at du er fornøyd! Mvh Mads Phonero
Veldig fornøyd med erfaringene jeg har hatt med Phonero. Stort 🙂 fra meg.
Hei Roger, Tusen takk for hyggelig tilbakemelding! Godt å se at du er fornøyd med vår kundeservice :-) Mvh Mads Phonero
Lett og brukervennlig tilgang og funksjonalitet. Norden-abonnementet kunne gjerne inkludere gratis sms.
Hei Thorkild, Så fint å se at du er fornøyd. Vi setter stor pris på tilbakemeldingen og takker for innspill. Mvh Mads Phonero
God kundeservice og en solid leverandør. Har aldri hatt noen problemer.
Hei Haavard, Vi setter pris på tilbakemeldingen. Godt å se at du er fornøyd! Mvh Mads Phonero
Etter å klart å låse SIM-kortet på min mobil fikk jeg hjelp i løpet av sekunder via chat-tjenesten. Superservice!
Hei Signe, Takk for fin tilbakemelding. Godt å se at du er fornøyd og at ting løste seg raskt! Mvh Mads Phonero
Kjapp support, god pris, masse fine tilleggstjenester. Setter alltid kunden først.
Hei Inge, Vi setter stor pris på tilbakemeldingen, veldig gøy å lese! Mvh Mads Phonero