Phonero opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Har aldri hatt noen problemer med abonnementet. Er privatkunde, synes jeg får mer enn nok mobildata for en god pris.
Mobil sentralbordløsning er fantastisk i forhold til både Telenor og ICE sin løsning, intuitiv og lett drevet. Prisene er bra, vi halverte neste regningen fra Telenor. Dekningen er noe dårligere enn Telenor sin dekning i noen områder, men det fungerer fint for oss. Vi har 11 abonnement i vår portefølje.
Det ble fra bra til elendig dekning (vi arbeider ute i distriktene) og når vi måtte kansellere kontrakter på mobil, krever de enda mange mange mnd med betaling. De tar bare å sjekker dekningen rundt kontoret vårt ikke der vi er ute å arbeider. Dette selskapet er så dårlig og så grådig at vi kommer aldri til å engang vurdere å ha noe fra disse igjen.
Jeg er fornøyd med Phonero. De yter god kundeservice og prisen er gunstigere for en hos andre.
Har brukt Phonero i mange år, og har ingenting å klage på. God kundeservice og lave priser.
Selskapet jeg jobber i byttet fra Telenor til Phonero. Det har vært helt tragisk. Er god dekning til helt elendig. Masse klager fra både brukere og kunder som irriterer seg over stadige brudd. Om det ikke blir rask endring vil de tape masse penger...
Det er det jevl...firma eg har vært i kontakt med på 20 år ! Selger lurer deg på dekning og binding og avtale brudd. Fantes ikke dekning der jeg er , er avhengig av at jobben for tak på meg. De nekter for alt , bare henviser til min signerte kontrakt. Trusler, inkasso, og nå venter forliksråd. Er helt forkastelig firma. Legg på røret om de ringer deg!