Phonero opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Nøyaktighet i fakturering, utmerkede tjenester Servicepersonalet svarer raskt
Heisann Mohammad. Nøyaktig fakturering jobber vi hardt for å sikre. I Din Bedrift har du alltid oversikt på deres fakturaer, kan bestille og endre abonnement. Det er da viktig at man vet hva man betaler for tjenester- som er årsaken til at prisene alltid fremgår i vår gratis administrasjonsportal, Din Bedrift :) Logg gjerne inn på db.phonero.no, eller ta kontakt med oss så kan vi besvare spørsmål om portalen når du prøver den ut. Hilsen Christer, Phonero
Rask og effektiv behandling av våre henvendelser til support. Stabile og driftssikre løsninger. Alltid raske hvis vi skulle oppleve feil eller problemer, eller trenger nye abonnement.
Heisann Sigmund. Veldig gøy å lese tilbakemeldingen din. I Din Bedrift kan dere bestille overføring av abonnement eller aktivere abonnement på bare minutter om dere har behov for dette. Vi er her hvis dere skulle ha behov for hjelp igjen i fremtiden :) Hilsen Christer, Phonero
Vi hadde behov for å portere et mobilnummer grunnet at en av våre medarbeidere sluttet. Dette gikk helt knirkefritt, og vi er godt fornøyd med oppfølgingen fra Phonero sin side. Kundeservicen var behjelpelig og hyggelig som alltid.
Hei Matti Så godt å se at overføringen gikk som den skulle, knirkefritt ;) I Din Bedrift kan dere bestille overføring av eksisterende, aktivere nytt nummer og sende SIM-kort til den adressen du ønsker. Portalen er gratis. I db.phonero.no kan du gjøre alt dette. Om du har spørsmål er det bare å ta kontakt så hjelper vi deg i gang Hilsen Christer, Phonero
Jeg har vært mobilkunde hos ulike operatører siden 90-tallet, men Phonero er kanskje den eneste jeg kan anbefale av hele hjertet. God prismodell, sømløs dekning og raskt nett i inn- og utland, og ikke minst rask og vennlig kundeservice de få gangene jeg hadde behov for det. Enkel og brukervennlig app kan vel også nevnes. Kort sagt, null tull. Det tenker jeg faktisk på mange ganger, for jeg har vært borti litt av hvert.
Hei, Einar Veldig gøy å se at du er fornøyd med oss! Vi mener at gode samarbeid og fornøyde kunder er viktig, noe som gjør at tilbakemeldingen om tjenester, dekning og Ditt Phonero varmer litt ekstra. Vi er her hvis du skulle ha behov for hjelp igjen i fremtiden. Hilsen Christer, Phonero
God dekning og hyggelig kundeservice de få gangene man kan trenge det.
Heisann Lars. Veldig gøy å se at du er fornøyd med oss. Vi jobber alltid for å bli bedre, derfor er din tilbakemelding viktig for oss. Ha en fin dag Hilsen Christer, Phonero
Bedre enn de fleste på alle viktige punkter, pris så vel som service
Hei, Geir. Takk for hyggelig tilbakemelding! Vi er stolte over å ha beste kundeservice for bedrifter 2021 (EPSI) og kunne tilby gode priser på våre tjenester Ha en fin dag videre Hilsen Christer, Phonero
Det fungerer slik vi ønsket. Enkelt. Lett å få tak i kundesenter. Bedriften sparer penger på byttet.
Heisann Monica. Så bra at dere er fornøyd med oss! I Din Bedrift har dere enkel oversikt på kostnader og kan endre, bestille og overføre nummer om dere har behov for det. Kanskje bestemme en fast sum bedriften skal dekke, hvor ansatte selv kan velge andre datapakker om de vil? I Bedriftsportalen har dere denne muligheten. Kontakt oss gjerne på [email protected] så hjelper vi dere i gang :) Hilsen Christer, Phonero