PlussMobil opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Stenger support for tidlig. Fikk beskjed om bytte av som kort uten å oppgi egentlig grunn. God Telenordekning. Support lite villig til å løse problem etter bytte av SIM-kort. Gjelder min sønns abbonement. Etter at han byttet SIM-kort kan han ikke bruke mms. Det er heller ikke mulig å sende mms til han. Mye teknisk støy i samtale med han. Dette er feiler som jeg ikke opplever til andre brukere. Mon sønn har en IPhone 13 pro som fungerte perfekt før tvunget bytte av SIM-kort. Han er høyst oppegående og datakyndig, men opplevde ingen evne til hjelp hos Plussmobil. Han byttet til Happy bite straks.
Hei Bjørn! Det var synd å høre at ting ikke ikke fungerte som de skulle når din sønn byttet til nytt SIM-kort hos oss. Foreløpig så krever iPhone at MMS innstillingene oppdateres manuelt på telefonen på vår nye plattform. Dette er enkelt å gjøre, så det høres ut som dere burde fått mye bedre hjelp til dette. Jeg skal se nærmere på dette så det ikke skjer igjen. Det vil være likt med MMS innstillinger hos HappyBytes også, da de bruker samme plattform, men håper dere har fått til å fungere der! Håper dere kan vurdere å flytte tilbake til oss en gang i fremtiden, og takker for den tiden dere var kunde hos oss. Hilsen Thomas fra PlussMobil
Fikk utmerket service i forbindelse med noe jeg ikke fant utav. Alt fungerer ~ er veldig fornøyd å ha Plussmobil abonnement. Kan anbefales 😊
Hei Anne, Takk for tilbakemeldingen, og godt å høre at du fikk god hjelp! Hilsen Thomas fra PlussMobil
Pluss mobil er et telefon selskap som faktisk tar telefon når man ringer. Raskt. Den erfaringen har jeg ikke med noen andre telefonselskapet jeg har brukt siden jeg kjøpte min første mobil i 1989. Service innstillingen er i særklasse.
Hei Kenneth, Takk for hyggelig tilbakemelding, og godt å høre at du er fornøyd med servicen! Hilsen Thomas fra PlussMobil
Kjapt svar og de ordner opp veldig raskt. Superfornøyd. Anbefales
Hei Eli, Takk for tilbakemelding, og hyggelig å høre at du er fornøyd :-) Hilsen Thomas fra PlussMobil
Etter at de sendte nytt simkort pga bytte teknisk et eller annet, så får jeg ikke sendt/mottatt mms ute å fysisk slå på mobildata. Dette trengte jeg ikke med forrige simkort. Da slo mobildata seg på automatisk. Etter kontakt med kundeservice (umulig å nå på tlf og chat..måtte sende mail) der jeg fikk oppsett for å løse dette problemet. Noe som overhode ikke hjalp. Fikk da svar fra kunderådgiver, at han skulle ta kontakt med teknisk avd og gi meg tilbakemelding. Har ikke hørt noe på snart en uke. Hvis dette problemet hadde blitt ordnet, så hadde jeg sikkert fortsatt vært kunde, selv om de har økt prisen på abb. Nå har jeg byttet operatør
Hei Ann, Det var synd å høre om din opplevelse med MMS når du byttet til nytt SIM-kort hos oss. MMS krever mobildata tilgang, men med det nye SIM-kortet så krevde det at innstillingene ble lagt inn manuelt på enkelte eldre mobiltelefoner. Her høres det ut som du skulle fått bedre hjelp for å løse problemet, og jeg skal se nærmere på dette så det ikke skjer igjen. Håper du kan vurdere å flytte tilbake til oss en gang i fremtiden, og takker for den tiden du var kunde hos oss. Hilsen Thomas fra PlussMobil
Min henvendelse ble ordnet på en rask og grei måte
Hei John, Så fint at du fikk rask og grei hjelp fra oss! Hilsen Thomas fra PlussMobil
Har ikke mottatt nytt SIM-kort som lovet/forventet. Registrerer at flere kunder har opplevd det samme. Ved større omlegginger kreves selvsagt økt bemanning, i hvert fall noen tid. Da blir det håpløst å vente timer på en telefonsvarer. At en omsider når fram og at det skuyldes på POSTEN holder dessverre heller ikke.
Hei Gabriel, Det er synd å høre at SIM-kortet ikke kom frem til forventet tid. Enkelte dager har det vært veldig mye trøkk på kundeservice, og vi har jobbet for å bemanne opp den siste tiden - beklager at du opplevde kø for å nå frem til oss. Håper du er i gang med nytt SIM-kort, og bare å kontakte oss på [email protected] hvis du fortsatt skulle trenge hjelp. Hilsen Thomas fra PlussMobil