PlussMobil opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Etter at de sendte nytt simkort pga bytte teknisk et eller annet, så får jeg ikke sendt/mottatt mms ute å fysisk slå på mobildata. Dette trengte jeg ikke med forrige simkort. Da slo mobildata seg på automatisk. Etter kontakt med kundeservice (umulig å nå på tlf og chat..måtte sende mail) der jeg fikk oppsett for å løse dette problemet. Noe som overhode ikke hjalp. Fikk da svar fra kunderådgiver, at han skulle ta kontakt med teknisk avd og gi meg tilbakemelding. Har ikke hørt noe på snart en uke. Hvis dette problemet hadde blitt ordnet, så hadde jeg sikkert fortsatt vært kunde, selv om de har økt prisen på abb. Nå har jeg byttet operatør
Hei Ann, Det var synd å høre om din opplevelse med MMS når du byttet til nytt SIM-kort hos oss. MMS krever mobildata tilgang, men med det nye SIM-kortet så krevde det at innstillingene ble lagt inn manuelt på enkelte eldre mobiltelefoner. Her høres det ut som du skulle fått bedre hjelp for å løse problemet, og jeg skal se nærmere på dette så det ikke skjer igjen. Håper du kan vurdere å flytte tilbake til oss en gang i fremtiden, og takker for den tiden du var kunde hos oss. Hilsen Thomas fra PlussMobil
Min henvendelse ble ordnet på en rask og grei måte
Hei John, Så fint at du fikk rask og grei hjelp fra oss! Hilsen Thomas fra PlussMobil
Har ikke mottatt nytt SIM-kort som lovet/forventet. Registrerer at flere kunder har opplevd det samme. Ved større omlegginger kreves selvsagt økt bemanning, i hvert fall noen tid. Da blir det håpløst å vente timer på en telefonsvarer. At en omsider når fram og at det skuyldes på POSTEN holder dessverre heller ikke.
Hei Gabriel, Det er synd å høre at SIM-kortet ikke kom frem til forventet tid. Enkelte dager har det vært veldig mye trøkk på kundeservice, og vi har jobbet for å bemanne opp den siste tiden - beklager at du opplevde kø for å nå frem til oss. Håper du er i gang med nytt SIM-kort, og bare å kontakte oss på [email protected] hvis du fortsatt skulle trenge hjelp. Hilsen Thomas fra PlussMobil
Måtte bytte telefonselskap med én gang, da SIM-kortet fra Pluss(minus)mobil ikke fungerte på mobildata. Gjorde alle triksene, men like dødt. Ikke bra nok.
Hei Ove! Det var veldig synd å høre, og merkelig at du ikke fikk mobildata til å fungere - mulig det var noe spesielt med din telefon, og at den ikke ville ta i mot våre mobildata innstillinger. Forstår selvsagt at du byttet vekk fra oss hvis dette ikke fungerte. Velkommen tilbake ved en senere anledning. Hilsen Thomas fra PlussMobil
Svarer aldri. Sender doble regninger Legger ut tlfnr/ navn offentlig uten å spørre
Hei, Det er synd å høre at du har hatt en dårlig opplevelse hos oss. Jeg kjenner meg ikke igjen i dette du nevner med å legge ut tlfnr/navn offentlig uten å spørre, men jeg vil tro dette gjelder å sende navn/nummer til opplysningstjenester (1881/Gule sider osv). Du velger selv i bestillingsskjema på plussmobil.no om du ønsker oppføring eller ikke. Jeg ser vi har svart på alle dine henvendelser. Ønsker deg velkommen tilbake ved en senere anledning!
Etter at Vipps solgte sin portefølge til ICE så skiftet vi til Plussmobil. Der ble vi lovd at ting skulle gå på skinner og at de var like gode som Vipps. Dette viste seg å ikke stemme. Rot med fakturaer og avtalte priser. Samtidig så har de dårlig signalkvalitet og den ligger her på -110 dBm 30 asu. Hos Elkjøp ble jeg fortalt at Telenor leverer dårligere løsninger til leverandører som leier nett fra Telenor og dette ser faktisk ut for å stemme. Savner jaggu Vipps, for der gikk det virkelig på skinner, samt at det var fleksibelt.
Hei Ståle, Takk for tilbakemeldingen! Det er synd å høre at din opplevelse av dekning og signalkvalitet ikke har vært bra. Det Elkjøp sier er rett og slett direkte løyn eller uvitenhet, og det er synd at enkelte selgere/forhandlere gir ukorrekt informasjon. NKOM (nasjonal kommunikasjonsmyndighet) regulerer markedet, og Telenor må levere helt lik dekning til alle varemerker, om dette skulle være PlussMobil, Talkmore eller Telenor selv. Vi bruker samme løsning som Vipps brukte, så her må det være andre faktorer som spiller inn. Har du vært i kontakt med oss på kundeservice slik at vi har kunnet feilsøkt på din mobil? Ta gjerne kontakt på [email protected] så skal vi komme til bunns i dette :-) Hilsen Thomas fra PlussMobil
Svarer raskt og er hjelpsomme på kundeservice. Jeg vil anbefale PlussMobil til alle. Rimelig abonnement og god dekning.
Hei Therese, Så fint å høre at du er fornøyd med ditt abonnement og kundeservice hos oss :-) Hilsen Thomas fra PlussMobil