PlussMobil opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Legger på ekstra bestillinger på faktura og mener jeg, kunden, sikkert har kommet borti en feil knapp og fått bestilt ved ett uhell. Dette lover de ordne oppi, og fikse på neste faktura! Jeg VET jeg ikke har bestilt noe ekstra, men lot det passere første gang som idioti og tullete service. Forventet orden på neste faktura, samme feil, igjen skal de rette opp. Skjer ingenting! Legger på at man skal få tilgang til div blader via pling, jeg spør hvordan man får tilgang-ikke noe svar! Jeg dropper bry meg om akkurat det, leser sjeldent sladre blader uansett-MEN så dukker regning på over 400,- på dette! Mailer både PlussMobil og Allermedia-null svar og respons!! Nå har vi byttet i denne husstanden til en seriøs leverandør som vi vet leverer! DA begynner PlussMobil og ta kontakt-ringer og ringer. Men sorry, etter 0,- tilbake og elendig service, dette gidder jeg/vi ikke!! Styr unna!!!
Hei Louise, Takk for din tilbakemelding - det er synd å høre at du ikke er fornøyd med ditt opphold hos oss. Dessverre så ble ikke oppsigelsen på DataSIM kortet ditt registrert riktig av kundebehandler, og det førte til at du ble fakturert feil. Beløpet er selvsagt kreditert og rettet opp nå. Vi sender ikke faktura på Pling tjenesten, denne er gratis og inkludert i ditt abonnement. Beløpet på 400 kr gjaldt abonnementsavgift for dine 2 mobilnumre. Hilsen Thomas fra PlussMobil
Byttet til Plussmobil etter å ha vært hos Onecall - som skryter av å være så billige. Plussmobil er mye billigere enn både onecall og talkmore, og det fungerer helt glimrende. Super dekning, god informasjon om hva som skjer når man blir kunde og gratis blader på nettbrett og mobil - tommel opp fra meg!
Hei Johannes, Takk for tilbakemeldingen. Veldig fint å høre at du er fornøyd med priser og informasjon :-) Hilsen Thomas fra PlussMobil
Byttet til Plussmobil pga surr hos konkurrent. Ikke opplevd noen problemer, men hadde litt spørsmål i starten om portering, første faktura osv. Veldig fornøyd med pris og kundeservice som svarer raskt, er effektive og hyggelige. De gangene jeg har kontaktet kundeservice har jeg fått gode svar umiddelbart.
Hei Rune, Takk for tilbakemeldingen! Det er fint å høre at du er fornøyd med kundeservicen vår :-) Hilsen Thomas fra PlussMobil
Først får jeg tilsendt et SIM som ikke fungerer. Etter masse om og men får jeg et nytt. Tull igjen for å få det aktivisert. Første og eneste faktura etter bruk 1 måned minus en uke kr. --hold deg fast -- kr 556.56 for abonementet som skal koste 199.- Ser man nærmere på faktura er det ført opp TO måneders bruk pluss den korte måneden pluss fakturan inneholder faktura for Juli måned som akkurat har startet. Så er det summeringsfeil på fakturan. Feilen er riktignok bare 6 kroner, men...... Nei, jeg har allerede sagt opp og forklarer gjerne i detalj hvorfor.
Jeg har vært kunde hos plussmobil siden 31 mai, men nå er det slutt! Makan til elendig og useriøst selskap har jeg aldri vært borti når det kommer til surr og rot med fakturaer. Har blitt lovet 296 kr for 30 gb men fakturaen som ble mottatt i dag var på vanlig pris, samt første måned ble jeg fakturert fra den 17 mai selv om porteringen ikke skjedde før den 31. ringte da kundeservice og fikk refundert summen og ble lovet riktig denne måneden, det gikk som det gikk…. Styr unna, dette er virkelig et useriøst selskap!! 31 juli er jeg ferdig for godt med dette selskapet!
Internt bytte av abonnement i appen fungerte ikke som det skulle. Liten forståelse fra kundeservice. Resultatet ble ekstra kostnader for meg for noe jeg ikke fikk! 😠
De skryter av mange gartisfordeler. eksempel gratis dagblad pluss. Men dette er bare en begrenset periode. Det samme gjelder stort sett det andre plussfordelene som anonserers som gratis. Jeg vil kalle det et Ryanair selskap. bare ute etter å skaffe kunder med missvisende overskfiter.