PlussMobil opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Hyggelige priser, raskt svar hos kundeservice. En av grunnene til at jeg bruker Plussmobil er at de benytter Telenor sitt nett som jeg mener er desidert det beste og stabile nettet. Bytter dere til andre teleleverandører, så forlater jeg Plussmobil.
Hei Hilde! Takk for tilbakemeldingen, og godt å høre at du er fornøyd med dekningen. Det å velge nettet med den mest stabile og mest utbredte dekningen er viktig - og det er derfor vi er hos Telenor :-) Hilsen Thomas fra PlussMobil
Har fått oppleve en fantastisk kundeservice!! Kommunikasjon med +MOBIL, langt over hva jeg hadde forventet. Saken min ble ikke glemt - her var det topp innsats fra jeg rapporterte problem med å ringe enkelt nummer - til min sak var løst. Gode priser på mobiltelefoni OG en suveren kundeservice gjør det enkelt; +MOBIL anbefales på det varmeste!
Hei Marit, For en fin tilbakemelding! Strålende å høre at du var fornøyd med oppfølgningen på kundeservice 😀 Hilsen Thomas fra PlussMobil
Det ģår greit oģ få rask oģså over telefonen eller meil
Hei, Takk for omtalen, og fint at du er fornøyd med kundeservice responsen :-) Hilsen Thomas fra PlussMobil
Meget fornøyd. Fordel med at dere bruker Telenors linjer.
Hei Ola, Takk for tilbakemeldingen, og godt å høre at du er fornøyd :-) Hilsen Thomas fra PlussMobil
Blir bare flytte over fra Norges Energie men pluss mobil er ok tenker jeg
Hei Rudiger, Takk for tilbakemeldingen! Hilsen Thomas fra PlussMobil
Jeg er veldig fornøyd med PlussMobil. Dere er det første mobilselskapet jeg har brukt hvor kundeservice svarer raskt, og er veldig flinke til å følge opp.
Hei Marit, Takk for omtalen, og veldig hyggelig å høre at du er fornøyd med kundeservice og svartiden :-) Hilsen Thomas fra PlussMobil
Etter bytte av simkort fungerte ikkje Wifi tale samt at eg ikkje kunne motta eller sende sms, då eg jobber offshore så var eg lost. Lyg gjør di og. Aldri mere kunde hos disse bløffmakerne
Hei Stig! Det høres ikke bra ut - det kan høres ut som telefonen din ikke spiller på lag med nytt det nye SIM-kortet når det gjelder bruk av WiFi-tale offshore. Dette løser vi enkelt med å bytte deg tilbake til forrige SIM-kort. Ta kontakt med [email protected] så ordner vi dette for deg. Det er også mulig å rask aktivere eSIM hvis telefonen din støtter dette, så vil alt fungere med en gang. Hilsen Thomas fra PlussMobil