PlussMobil opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Var i kontakt med en representant for kundeservice. Veldig hyggelig,serviceinnstilt,løste problemet på en utmerket måte Terningkast 6😊👍
Hei Bård, godt å se vi kunne løse problemet for deg! Vi jobber hardt for å yte god kundeservice, da er det ekstra godt å få sånne hyggelige tilbakemeldinger som dette. Ønsker deg en god dag videre. Hilsen Frank i PlussMobil
En av de få leverandørene som gir full hastighet opp til 100gb, fremfor en hastighet på 15mbps, som forøvrig er lavere enn hva som var oppnåelig på de gamle telefonene som kun hadde 3G.
Hei Lars - godt å se du er fornøyd kunde, det setter vi stor pris på. Hilsen Frank i PlussMobil
Jeg spurte 250 kr i måden på bytte borte fra telenor
Hei Anony - dette er herlig å se! Som du har funnet ut er det utrolig mye å spare på abonnementet om man bytter fra de store operatørene. Supert at vi kan være med å gjøre privatøkonomien din bedre :-) HIlsen Frank i PlussMobil
Jeg byttet nylig til PlussMobil. ER SÅ FORNØYD! (Anonym) som hjalp meg= 10/10. anbefales virkelig:)
Hei Marius - takk for hyggelig tilbakemelding. Knallbra at vi fikk hjulpet deg og at du er fornøyd! Hilsen Frank i PlussMobil
Rask og god hjelp. Har god dekning til fjells, noe som er viktig for et friluftsmenneske!
Hei Janne, takk for hyggelig tilbakemelding. God dekning, også i fjellheimen, er viktig, så derfor bruker vi Telenor sitt nett :-) Kos deg på tur. Hilsen Frank i PlussMobil
Også hos meg så har jeg måttet slå av og på telefonen/ ta ut og inn SIM kortet, og det hjalp ikke å bytte til en annen telefon ( Begge 7plus). Det kan hende at Apple kødder med de som ikke har nyeste telefon, men fordi mange opplever nøyaktig det samme med kun plussmobil, så må det være problemer hos de. Selvsagt betaler jeg ikke 1000 kroner i måned for 3 abbonementer. når min egen telefon ikke funker mesteparten av tiden, og jeg må bruke timesvis av min fritid på dritt. Liker ikke utilgjengelighet, og selvsagt er ikke roboter problemløsere, bare unyttige suttekluter. Om de ikke løser dette ASAP så forsvinner jeg med alle tre abbonementer.🤬
Hei Lasse, det var leit å høre at det ikke fungerer. Vi sjekket opp saken og det virker som om at SIM-kortet har fått en skade som gjør at det ikke fungerer. En sjelden gang i blant skjer dessverre dette. Nytt SIM-kort er på vei og ankommer forhåpentligvis i dag. Si gjerne fra til oss når det er kommet og du får testet det, så vi vet om det virker nå. Hilsen Frank i PlussMobil
Som ny kunde fikk jeg ikke DataSim kortet til å fungere på min eksterne ruter. Jeg sende mail og fikk svar etter noen minutters. Jeg regnet med å til svar at de ikke hadde noe med ekstern ruter å gjøre. Men de spurte hvilken ruter jeg hadde, de fant ut hvordan denne skulle settes opp, slik at alt fungerte. Utrolig rask og bra service.
Hei Glenn, så bra at vi kunne hjelpe deg. I de fleste tilfeller fungerer innstillingene helt av seg selv, men noen ganger må man hjelpe teknologien litt. Vi har heldigvis erfaring med de fleste rutere så vi får det meste til å virke :-) Kos deg videre med bredbåndet ditt. Hilsen Frank i PlussMobil