Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ NETTSIDE
Oppdatert november 2024
PlussMobil
3.9
373 verifiserte omtaler

PlussMobil omtaler og erfaringer

Positiv trend

PlussMobil opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.

Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.

Klikk for detaljer

3.9
Bra
373 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
#3
Utmerket
PlussMobil er rangert
#3 av 13 mobiloperatører
72%
Bra
72% anbefaler PlussMobil
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement fra flere leverandører - helt gratis!

Utforsk 373 omtaler om PlussMobil

FILTRER OMTALER
235
29
15
37
57
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om PlussMobil
PlussMobil har 373 verifiserte omtaler på Bytt.no

Føler meg lurt..

Omtale av  Obk

Helt grei mobil leverandør helt du ser på fakturaene deres. Selv om jeg sa opp data-sim tilleggs abb fikk jeg- fordi jeg ikke kunne bruke det, måtte jeg betale for "ingenting". En annen ting; når du bytter til en annen leverandør pass på å ikke gjøre det den 1. i måneden, da må du betale for hele den mnd- noe ingen andre gjør av de seriøse gjør så vidt jeg vet. Føler meg lurt- aldri mere PlussMobil.

Svar fra PlussMobil
11.08.2022 10:43

Hei! Takk for tilbakemeldingen. Det var synd å høre at du ikke var fornøyd med ditt korte opphold hos oss. Dessverre så ble ikke oppsigelsen på DataSIM kortet ditt registrert riktig av kundebehandler, og det førte til at du ble fakturert feil. Beløpet er selvsagt kreditert og rettet opp nå. Angående fakturering av siste måned så er det normal praksis hos de fleste mobiloperatører å fakturere den siste måneden når nummeret overføres i samme måned. Hvis overføringen skjer de første dagene i måneden så trenger du ikke å betale for hele måneden (så fremt det ikke har vært høyt forbruk i disse første dagene). Det er synd at du føler deg lurt, det var ikke vår intensjon - og håper du vil kunne vurdere oss som din mobiloperatør ved et senere tidspunkt. Hilsen Thomas fra PlussMobil

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med PlussMobil?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Elendig kundeservice, rot m fakturaer osv

Omtale av  Louise

Legger på ekstra bestillinger på faktura og mener jeg, kunden, sikkert har kommet borti en feil knapp og fått bestilt ved ett uhell. Dette lover de ordne oppi, og fikse på neste faktura! Jeg VET jeg ikke har bestilt noe ekstra, men lot det passere første gang som idioti og tullete service. Forventet orden på neste faktura, samme feil, igjen skal de rette opp. Skjer ingenting! Legger på at man skal få tilgang til div blader via pling, jeg spør hvordan man får tilgang-ikke noe svar! Jeg dropper bry meg om akkurat det, leser sjeldent sladre blader uansett-MEN så dukker regning på over 400,- på dette! Mailer både PlussMobil og Allermedia-null svar og respons!! Nå har vi byttet i denne husstanden til en seriøs leverandør som vi vet leverer! DA begynner PlussMobil og ta kontakt-ringer og ringer. Men sorry, etter 0,- tilbake og elendig service, dette gidder jeg/vi ikke!! Styr unna!!!

Svar fra PlussMobil
11.08.2022 10:48

Hei Louise, Takk for din tilbakemelding - det er synd å høre at du ikke er fornøyd med ditt opphold hos oss. Dessverre så ble ikke oppsigelsen på DataSIM kortet ditt registrert riktig av kundebehandler, og det førte til at du ble fakturert feil. Beløpet er selvsagt kreditert og rettet opp nå. Vi sender ikke faktura på Pling tjenesten, denne er gratis og inkludert i ditt abonnement. Beløpet på 400 kr gjaldt abonnementsavgift for dine 2 mobilnumre. Hilsen Thomas fra PlussMobil

Billig og bra!

Omtale av  Johannes

Byttet til Plussmobil etter å ha vært hos Onecall - som skryter av å være så billige. Plussmobil er mye billigere enn både onecall og talkmore, og det fungerer helt glimrende. Super dekning, god informasjon om hva som skjer når man blir kunde og gratis blader på nettbrett og mobil - tommel opp fra meg!

Svar fra PlussMobil
29.07.2022 11:31

Hei Johannes, Takk for tilbakemeldingen. Veldig fint å høre at du er fornøyd med priser og informasjon :-) Hilsen Thomas fra PlussMobil

Alt funker som det skal

Omtale av  Rune

Byttet til Plussmobil pga surr hos konkurrent. Ikke opplevd noen problemer, men hadde litt spørsmål i starten om portering, første faktura osv. Veldig fornøyd med pris og kundeservice som svarer raskt, er effektive og hyggelige. De gangene jeg har kontaktet kundeservice har jeg fått gode svar umiddelbart.

Svar fra PlussMobil
15.07.2022 12:41

Hei Rune, Takk for tilbakemeldingen! Det er fint å høre at du er fornøyd med kundeservicen vår :-) Hilsen Thomas fra PlussMobil

ROT ROT ROT

Omtale av  Cato

Først får jeg tilsendt et SIM som ikke fungerer. Etter masse om og men får jeg et nytt. Tull igjen for å få det aktivisert. Første og eneste faktura etter bruk 1 måned minus en uke kr. --hold deg fast -- kr 556.56 for abonementet som skal koste 199.- Ser man nærmere på faktura er det ført opp TO måneders bruk pluss den korte måneden pluss fakturan inneholder faktura for Juli måned som akkurat har startet. Så er det summeringsfeil på fakturan. Feilen er riktignok bare 6 kroner, men...... Nei, jeg har allerede sagt opp og forklarer gjerne i detalj hvorfor.

Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Bare surr og rot med fakturaer

Omtale av  Martin

Jeg har vært kunde hos plussmobil siden 31 mai, men nå er det slutt! Makan til elendig og useriøst selskap har jeg aldri vært borti når det kommer til surr og rot med fakturaer. Har blitt lovet 296 kr for 30 gb men fakturaen som ble mottatt i dag var på vanlig pris, samt første måned ble jeg fakturert fra den 17 mai selv om porteringen ikke skjedde før den 31. ringte da kundeservice og fikk refundert summen og ble lovet riktig denne måneden, det gikk som det gikk…. Styr unna, dette er virkelig et useriøst selskap!! 31 juli er jeg ferdig for godt med dette selskapet!

Dårlig forståelse fra kundeservice

Omtale av  Mette E

Internt bytte av abonnement i appen fungerte ikke som det skulle. Liten forståelse fra kundeservice. Resultatet ble ekstra kostnader for meg for noe jeg ikke fikk! 😠

PlussMobil har 373 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til PlussMobil mener

PlussMobil

Har tilegnet profilen
PlussMobil deltar på Bytt.no

PlussMobil har tilegnet sin profil på Bytt.no og kan derfor svare på omtaler og invitere sine kunder til å dele erfaringer.

Alle bedrifter kan gratis tilegne sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Besvarer omtaler
PlussMobil besvarer omtaler

PlussMobil har de siste 12 månedene besvart omtaler fra sine kunder for å løse problemer, besvare spørsmål eller vise takknemlighet.

Alle bedrifter kan gratis besvare omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Innhenter ikke verifiserbare omtaler
PlussMobil henter ikke inn tilbakemeldinger

PlussMobil benytter ikke Bytt.no sine invitasjonssystemer for å innhente omtaler - enten de er negative eller positive.

Alle bedrifter kan gratis få tilgang til verifiserte invitasjonsmetoder på Bytt.no. Det sikrer i større grad at omtalene bedriften innhenter er ekte og styrker troverdigheten. Les mer om bedriftsportalen her.

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR