PlussMobil opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
God pris, raske endringer når jeg har behov for det
Hei Åke! Så fint å høre at du er fornøyd med abonnementet hos oss :-) Hilsen Thomas fra PlussMobil
Veldig bra kundeservice. Trekker ned dårlig deking med telenor 4g + . Hastighet dårlig . Ikke 5g som di lovet i breimyrveien
Hei Morten! Takk for omtalen og at du er fornøyd med kundeservicen vår :-) Vi må ta en titt på dette du nevner med dekning - vi har helt lik dekning som Telenor har ellers så her kan det være noe teknisk feil eller noe med mobilen din. Ta kontakt på [email protected] så hjelper vi deg med å finne ut hva som er feil! Hilsen Thomas fra PlussMobil
Plussmobil skryter av at de er billigst, jeg valgte derfor Plussmobil, fikk epost dagen før jeg skulle ha oppstart(1 mars) på mitt nye abbonement at prisen gikk opp fra 1 april, bare useriøst. De mener at de er billigst men unnlater å ta med NiceMobil som er billigere, styr unna. Bruk et seriøst mobilselskap.
Hei Vidar! Ja, her var du dessverre vært uheldig med timingen du bestilte ditt abonnement. Vi informerte nylig om prisendring på vår 1GB Basis abonnement fra 99,- /mnd til 119,- /mnd fra 1. april. Prisendringen var dessverre nødvendig i disse vanskelige tider når våre kostnader også øker. Om kort tid så lanserer vi ett nytt abonnement, 1GB Standard. Denne vil koster 99,- /mnd og ha Fri tale/SMS/MMS, men uten Data rollover. Så bare å kontakte oss på [email protected] hvis du ønsker å bytte til denne :-) Jeg er litt usikker på hvordan du kan bedømme vår dekning og kundeservice som 1/5 når du nettopp har bestilt - men det vel en generell helhetsvurdring fra din side, og forstår frustrasjonen. Hilsen Thomas fra PlussMobil
Strålende fornøyd med Plussmobil. Enkelt, greit og rimelig.
Hei John! Så hyggelig at du er fornøyd, og takk for tilbakemeldingen :-) Hilsen Thomas fra PlussMobil
Jeg hadde problemer med oppkobling og dårlig kontakt , ved telefon samtaler. Problemet har vedvart, men eskalerte nå rett før helgen. Kundeservice var overkompensert til sin tildelte stilling 🤩 Å hjalp meg med å sette en instilling på min iPhone, å dette sammen med deres egen oppdatering på fredag ? Så tror jeg endelig mitt problem ble endelig løst 👍 han var kjempe hyggelig å hadde enormt gode kunnskaper om sitt område og teknologi ellers 🤩
Super fornøyd med kundeservice, gode priser har dem også.
Hei Sunniva, Takk for tilbakemeldingen! Hilsen Thomas fra PlussMobil
Det stemmer ikke at det er full Telenor dekning. Mange SMS nummer fungerer ikke hos Plussmobil.
Hei Sven, Takk for tilbakemeldingen! Det hørtes ikke bra ut. Vi vet at enkelte SMS leverandører har hatt problemer med å koble seg opp mot vår nye plattform. Utover dette så er selve basis dekningen helt lik som hos Telenor. Hvis dette med SMS er veldig plagsomt så kan vi flytte deg til en annen mobilplattform frem til disse leverandørene har løst problemet (krever bytting av SIM-kort). Ta kontakt på [email protected] hvis det er aktuelt :-) Hilsen Thomas fra PlussMobil