Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ NETTSIDE
Oppdatert november 2024
PlussMobil
3.9
373 verifiserte omtaler

PlussMobil omtaler og erfaringer

Positiv trend

PlussMobil opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.

Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.

Klikk for detaljer

3.9
Bra
373 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
#3
Utmerket
PlussMobil er rangert
#3 av 13 mobiloperatører
72%
Bra
72% anbefaler PlussMobil
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement fra flere leverandører - helt gratis!

Utforsk 373 omtaler om PlussMobil

FILTRER OMTALER
235
29
15
37
57
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om PlussMobil
PlussMobil har 373 verifiserte omtaler på Bytt.no

Superrask kundeservice

Omtale av  Sigurd

Hadde et problem med tilgang, og sendte mail. Fikk svar og alt løste seg på bare noen få minutter. Veldig godt levert.

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med PlussMobil?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Hvis det var mulig å gi 0 hadde jeg gjort det

Omtale av  Eirik

Bestilte abonnement fra plussmobil, og skulle bytte simkort 31 august kl 12:10. Sim ble byttet, og mitt gamle abbonement deaktivert.. Men mitt nye simkort kunne ikke aktiveres. Etter nærmere 3 timer på chat med en kunderådgiver (og det skal sies, vedkommende skal ha for innsatsen) kunne de fremdeles ikke hjelpe meg med å aktivere sim. Problemet lå angivelig hos Telenor, og det virket egentlig som at Telenor ikke kunne brydd seg mindre. Fikk aldri noe svar på hvor lang tid dette ville ta, plutselig var også chatten med kunderådgiver avsluttet, og jeg sitter fremdeles ennå uten Telefon. Så jeg bestilte like godt abbonement et annet sted med en gang.. JEG ANBEFALER VIRKELIG INGEN Å SIGNE OPP FOR DETTE TULLET!

Svar fra PlussMobil
01.09.2023 11:38

Hei Eirik, Takk for tilbakemeldingen, dette var veldig uheldig! Jeg jobbet med saken din i går, sammen med nevnte kundebehandler, og det viste seg at problemet lå i forsinkelser i Telenors nett. Forsinkelsene var grunnet mye aktivitet inne hos Telenor den siste dagen i måneden, så her var du uheldig at ditt abonnement ikke ble aktivert før kl 15.00 - 3 timer etter avtalt tidspunkt. Jeg forstår at du valgte å bytte til en annen operatør etter denne opplevelsen. Dette skjer veldig sjeldent, og du var ekstra uheldig at du ble overført ved det tidspunktet du ble. Beklager så mye, og håper det har ordnet seg slik at du har dekningen igjen nå. Hilsen Thomas fra PlussMobil

Stort sett fornøyd, men bruker opp mobildata for raskt

Omtale av  Frøydis G

Er stort sett fornøyd. Men mobildataen blir brukt opp så mye raskere enn da jeg hadde onecall. Selv om jeg bruker mobil akkurat som før

Svar fra PlussMobil
01.09.2023 11:42

Hei Frøydis, Takk for tilbakemeldingen, og det er godt å høre at du er stort sett fornøyd :-) Hvis du opplever at mobildata brukes raskere så kan dette ha forskjellige årsaker. OneCall bruker Telias nett, og det kan være du bedre/raskere mobildata dekning gjennom ditt PlussMobil abonnement på Telenors nett nå. Det er også mulig at du kanskje har begynt å bruke nye apper eller installert noen oppgraderinger på telefonen nylig som har brukt mobildata? Ta gjerne kontakt med oss på kundeservice hvis vi skal se nærmere på dette. mvh Thomas fra PlussMobil

Eksemplarisk

Omtale av  Per

Helt utmerket, rask respones og alt fungerer som det skal. Gid alle mobilselskaper var som disse.

Svar fra PlussMobil
31.08.2023 08:32

Hei Per! Så fint å høre fra deg, og at du er fornøyd med hjelp og tjenester fra oss :-) Hilsen Thomas fra PlussMobil

God service, god pris.

Omtale av  Håvar M

Veldig vennlig og imøtekommende kundeservice, som ordnet abonnement for hele familien på en super måte. Det faktum at prisen er meget konkurransedyktig og at vi fortsatt er på Telenors nett, er også verdt å ha med seg.

Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Superservice og altid god dekning til en svært god pris!

Omtale av  Tone S

Av alle de ulike mobilselskapene jeg har hatt gjennom årene er dette definitivt det beste. Jeg har alltid dekning. Kan endre mobilabonnementet mitt når det måtte passe meg via appen. Og i de tilfellene jeg har hatt behov for kundeservice har de svart svært raskt. De er alltid hyggelige og imøtekommende. Har hatt mye bruk for å kunne "flexe" mellom de ulike abonnementene PlussMobil tilbyr alt etter hva behovet har vært som f.eks. i ferier når man reiser mer og ikke alltid har tilgang på WiFi. Da har jeg enkelt kunne bytte til et abonnement med mer GB enn jeg bruker til vanlig. I tillegg gjelder byttet fra det øyeblikket jeg klikker på abonnementsknappen, noe som gjør det hele svært fleksibelt og avslappende. Full oversikt i appen til en hver tid over forbruk. Anbefaler PlussMobil på det varmeste! Gledefylt og bekymringsfritt - rett og slett!

Svar fra PlussMobil
23.08.2023 09:52

Hei Tone! Så hyggelig å høre at du er fornøyd, og opplever løsningen vår som fleksibel :-) Hilsen Thomas fra PlussMobil

☆☆☆☆☆ Kundeservice du ikke finner noe annet sted og iallefall ikke i Norge ☆☆☆☆☆

Omtale av  Rune

Jeg har utfordringer i livet mitt og sliter med angst! Min verge ba meg utfordre meg selv å ringe vedrørende regningene mine! Jeg gruet meg, men ble møtt med en slik forståelse at jeg ble helt rørt av Kundeservice ♡ For en som meg ble dagen så mye lysere og nå dagen etter, ja jeg føler at angsten også ble mer under "kontroll" og vil si ydmyk TAKK for forståelsen og empatien PlussMobil viste meg i en ellers strevsom hverdag ☆☆☆☆☆

PlussMobil har 373 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til PlussMobil mener

PlussMobil

Har tilegnet profilen
PlussMobil deltar på Bytt.no

PlussMobil har tilegnet sin profil på Bytt.no og kan derfor svare på omtaler og invitere sine kunder til å dele erfaringer.

Alle bedrifter kan gratis tilegne sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Besvarer omtaler
PlussMobil besvarer omtaler

PlussMobil har de siste 12 månedene besvart omtaler fra sine kunder for å løse problemer, besvare spørsmål eller vise takknemlighet.

Alle bedrifter kan gratis besvare omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Innhenter ikke verifiserbare omtaler
PlussMobil henter ikke inn tilbakemeldinger

PlussMobil benytter ikke Bytt.no sine invitasjonssystemer for å innhente omtaler - enten de er negative eller positive.

Alle bedrifter kan gratis få tilgang til verifiserte invitasjonsmetoder på Bytt.no. Det sikrer i større grad at omtalene bedriften innhenter er ekte og styrker troverdigheten. Les mer om bedriftsportalen her.

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR