PlussMobil opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Jeg har utfordringer i livet mitt og sliter med angst! Min verge ba meg utfordre meg selv å ringe vedrørende regningene mine! Jeg gruet meg, men ble møtt med en slik forståelse at jeg ble helt rørt av Kundeservice ♡ For en som meg ble dagen så mye lysere og nå dagen etter, ja jeg føler at angsten også ble mer under "kontroll" og vil si ydmyk TAKK for forståelsen og empatien PlussMobil viste meg i en ellers strevsom hverdag ☆☆☆☆☆
Ok det tok kort tid ror o få abonnement omgjort til fri data. Meget bra fra pluss mobil godt jobba. Det var en god ting som jeg setter stor pris på. Lykke til med abonnement.
Er kjempe fornøyd med PlussMobil. Har brukt de i noen måneder nå og har bare positive ting å si. Kundeservicen deres er kjapp og prisene er veldig gode. Gikk fra et abonnement fra Telia som var veldig dyrt iforhold til tidligere tilbud jeg tidligere hadde hos de og har hele tiden fått gode tilbud fra PlussMobil.
man kan bli fornøyd, korrekt avregning, god pris, god app og service. Takk!
Kjempe kundebehandling. Beste dekning jeg noen gang har hatt på et mobilabonnement. Kjempefornøyd
Personalet bra imøte kommende og service innstilte. Litt lite erfaring i forhold til min type ruter og skifte av sim kort.
Mistet kontakten med nett allerde i Sverige. Skjeldent med 4g i Tyskland, perioder uten dekning.
Hei Per, Takk for tilbakemeldingen! Det var synd å høre at dekningen fungerte dårlig når du var i Sverige og Tyskland. Dette er ikke normalt, og det kan virke som telefonen din kanskje ikke var satt opp med riktig innstillinger. Ta kontakt med oss på [email protected] så kan vi se nærmere på det :-) Hilsen Thomas fra PlussMobil