PlussMobil opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Bare vært abbonent i en uke og fornøyd så langt. Det fungerer som avtalt hittil.
Hei Torleif. Velkommen som kunde hos oss i PlussMobil, og godt å se du er fornøyd. Hvis det skulle være noe så ikke nøl med å kontakte oss! Hilsen Frank i PlussMobil
Gjengen på kundeservice vet hva de snakker om - er dyktige og tilbudene er konkurransedyktige.
Hei Ptr, takk for hyggelig tilbakemelding. Godt å se du er fornøyd med kundeservice og de dyktige medarbeiderne vi har der - de brenner virkelig for å hjelpe kundene våre! Hilsen Frank i PlussMobil
Rask og klar forklaring på løsningen av problemet. Hyggelig samtale.
Hei Eivind, takk for hyggelig tilbakemelding. Bra vi fikk ordnet opp i problemet ditt raskt og på en hyggelig måte. Ikke nøl med å kontakte oss igjen dersom det skulle være noe annet. HIlsen Frank i PlussMobil
Rask, hyggelig og svært informativ kundeservice! Strålende fornøyd.
Hei Per-Christian. Så bra å se du er fornøyd med oss og kundeservicen vår. Sånne tilbakemeldinger gjør at vi gleder oss til å gå på jobb hver dag! Hilsen Frank i PlussMobil
Meget god support-tjeneste med presist og raskt svar.
Hei Jan. Takk for super tilbakemelding. Godt å se du er fornøyd med kundeservice og at vi fikk løst problemet ditt raskt! Bare å ta kontakt med oss igjen dersom det skulle være noe mer vi kan hjelpe deg med. Hilsen Frank i PlussMobil
Hyggelig med hjelp av (anonymisert navn) 👍👍. Ble antagelig forsøkt svindlet og da var det helt supert med en prat om dette med han.Ble beroliget og det var veldig bra.Ganske lett å bli lurt da jeg fikk meld om å laste ned week for å fjerne virus. Et abonnement på week/safedok kostet 129 pr uke. Fjernet appen.
Hei Anne, Takk for at du deler din opplevelse! Så godt å høre at du fikk hjelp etter svindelforsøket og at alt gikk fint. Det er dessverre lett å bli lurt, så det er viktig å være ekstra forsiktig med hva man trykker på. Hvis du opplever noe lignende igjen, er det bare å ta kontakt! Hilsen Jonna i PlussMobil
Bra opplegg. Kun opplevd problem 2 ganger iløpet av et par år som kunde. Skulle ønske Kundeservice Chat åpnet kl 08
Takk for din tilbakemelding. Vi er glade for for å høre at du er fornøyd som kunde. Vi setter pris på ditt innspill om lengre åpningstider på chat, og vil se på mulighetene for dette! Hilsen Jonna i PlussMobil