PlussMobil opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Oversiktlige og grei faktura som er enkel å forstå.
Hei Jarle, Takk for tilbakemeldingen, det setter vi pris på! Hilsen Thomas fra PlussMobil
Var meget fornøyd inntil de "oppdaterte" og sendte nytt SIM-kort. Alle samtaler går på et elendig 2G nett. Samtalene var av svært dårlig kvalitet og etter 7-8 minutt måtte jeg avslutte og ringe opp igjen. Håper +mobil får ordnet dette, da kan det være mulig å gi dem en ny sjangse. Håper de har lært at en oppgradering skal forbedre og ikke forringe sånn som det ble hos meg. Og ikke minst, gi god informasjon om utfordringene dere har. Jeg brukte utrolig mye tid på å finne ut av problemene dere tilførte meg. At dere ikke har fått orden på 4G, VoLTE og WiFi telefoni på bl a Google Pixel telefoner er ikke akseptabelt.
Hei Terje! Takk for tilbakemeldingen. Dette hørtes ikke bra ut. Har du vært i kontakt med kundeservice om dette? Det er ikke noe problem å aktivere ditt tidligere SIM-kort så vil alt fungere igjen. Vi venter på at Google skal implementere 4G-tale og WiFi-tale, og dette kommer i løpet av februar 2024. Generell 4G/5G-dekning fungerer fint på Google Pixel, så dette gjelder kun VoLTE og WiFi-tale. Send en e-post til [email protected] så hjelper vi deg med å aktivere ditt tidligere SIM-kort eller et eSIM som fungerer samme dag. Hilsen Thomas fra PlussMobil
Klar og tydelig konsulent! God oversikt og veldig behjelpelig! Tusen takk!
Hei Arne, Takk for omtalen! Hyggelig å høre at du fikk god hjelp og er fornøyd :-) Hilsen Thomas fra PlussMobil
Umulig å få kontakt. Fakturerer ikke reelle smser.
Hei Hans! Dette høres ikke bra ut. Ta kontakt med oss på [email protected] så skal vi se på saken din med en gang! Hilsen Thomas fra PlussMobil
Kunne ikke sende eller motta meldinger. Vanskelig å bruke mobildata uten wifi, gjaldt både i Roma og Marrakesh.
Hei Solveig! Takk for tilbakemeldingen. Det var synd å høre at du opplevde problemer på reise. Jeg er usikker på hvorfor du opplevde dette, og det mulig at mobilen din ikke var stilt inn med riktige innstillinger. Ta kontakt med oss på [email protected] så skal vi finne ut av dette så du ikke opplever problemer neste gang du er ute og reiser! Hilsen Thomas fra PlussMobil
Tålmodig og fantastisk service fra kundebehandler.
Hei Arne, Takk for tilbakemeldingen - veldig fint å høre at du fikk god og tålmodig hjelp! Hilsen Thomas fra PlussMobil
God pris og meget god kundeservice. Har aldri opplevd en så hyggelig, pålitelig og dyktig kundebehandler. Han fulgte oss i en prosess med overføring til ny mobil. En slik positiv tålmodighet er av de sjeldne. Slike ansatte gjør at vi med stor sikkerhet vil anbefale Plussmobil også til andre.
Hei Mia, Takk for hyggelig tilbakemelding! Det er veldig fint å høre at du fikk god hjelp 😊 Hilsen Thomas fra PlussMobil