PlussMobil opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Er kjempe fornøyd med PlussMobil. Har brukt de i noen måneder nå og har bare positive ting å si. Kundeservicen deres er kjapp og prisene er veldig gode. Gikk fra et abonnement fra Telia som var veldig dyrt iforhold til tidligere tilbud jeg tidligere hadde hos de og har hele tiden fått gode tilbud fra PlussMobil.
man kan bli fornøyd, korrekt avregning, god pris, god app og service. Takk!
Kjempe kundebehandling. Beste dekning jeg noen gang har hatt på et mobilabonnement. Kjempefornøyd
Personalet bra imøte kommende og service innstilte. Litt lite erfaring i forhold til min type ruter og skifte av sim kort.
Mistet kontakten med nett allerde i Sverige. Skjeldent med 4g i Tyskland, perioder uten dekning.
Hei Per, Takk for tilbakemeldingen! Det var synd å høre at dekningen fungerte dårlig når du var i Sverige og Tyskland. Dette er ikke normalt, og det kan virke som telefonen din kanskje ikke var satt opp med riktig innstillinger. Ta kontakt med oss på [email protected] så kan vi se nærmere på det :-) Hilsen Thomas fra PlussMobil
Dårlig dekning og ekstremt treg 4G. Prøvd reset og testet på flere tlf men fortsatt ingen bedring
Hei Tore, Det høres ikke bra ut! Ta kontakt med kundeservice på telefon, chat eller e-post [email protected] -så skal vi hjelpe deg deg med dette. Vi har Telenor-dekning i hele landet, så hvis du tidligere har brukt Telenors nett med suksess så vil du oppleve samme dekning. Hilsen Thomas fra PlussMobil
Skulle bli overført til disse fra Nice mobil. Etter avtalt overføringstid har jeg ingen nummer eller abbn lenger. Kanskje det man skjer når man skal bytte mellom Norge to verste operatører🤡 nå klarer ingen av dem p gjenopprette nummeret mitt
Hei Thomas, Nei huff. Det høres veldig kjipt ut, og det er ikke slik det skal være å overføre nummeret fra en annen operatør. Så og si alle overføringer går knirkefritt, så her har du vært uheldig tror jeg. Hvis problemet ikke er løst enda så kontakt oss med en gang på chat, telefon eller e-post [email protected] så hjelper vi deg med en gang. Hilsen Thomas fra PlussMobil