PlussMobil opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Veldig bra kundeservice, tydelig og inmøtekommende.
Hei Tina! Takk for tilbakemeldingen - topp å høre at du er fornøyd :-) Hilsen Thomas fra PlussMobil
tenkte å bytte over til PlussMobil men etter dette samtaler med han fyr den 29 april kl 08:13 så helt klart STYR UNNA. Dialogen var KUN en vei- føles som han var ikke interessert å ta imot NY KUNDE. Med dette møkka service første inntrykk så hvordan behandler de oss etter ble kunde? STYR UNNA FOLKENS
Hei Henry, Takk for tilbakemeldingen. Jeg har undersøkt samtalen du nevner, og beklager hvis dette ble oppfattet som dårlig service. Selvfølgelig ønsker vi å ta i mot nye kunder, men så vidt jeg kan se så besto ikke din bestilling vår kredittsjekk - noe som er nødvendig for at du skal kunne få abonnement hos oss. Du er velkommen til å prøve igjen senere, og håper du opplever vår kundeservice som bedre ved neste anledning. mvh Thomas fra PlussMobil
Nettopp aktivert SIM, men det blir fakturert for mnd abb for ekstra DataSIM + etablering. Ringte og klagde og kundebehandleren hadde nok å gjøre og sa "da har du vel trykket på feil knapp". Protesterte, og han svarte da: OK, så fjerner vi det. Det blir sikkert gjort etterhvert, men en dårlig åpning på abb.
Hei Ypsilon, Takk for tilbakemeldingen! Det kan dessverre skje at man kommer borti DataSIM knappen på MinSide eller i appen, uten å mene dette - vi jobber med å forbedre dette, og krediterer selvsagt de som er uheldige og bestiller dette feil. Beklager at starten ikke var slik du forventet og håper på en mye bedre fortsettelse! Hilsen Thomas fra PlussMobil
Fantastisk kundeservice. Kjappe med svar. Om det skulle være noe, ordner de opp samme dag. Hjelpsomme, samtidig som de skriver sånn at jeg forstår det. Dekningen er selvsagt topp, siden de bruker Telenor nettverket. Anbefales på det absolutt sterkeste. Jeg pleier skjeldent å skrive omtaler, men Plussmobil skiller seg sånn ut - at de virkelig fortjener det. Dete er selvsag min erfaring, uten betaling, konkurranser eller noe. Hadde jeg blitt spurt om noe sånt, hadde jeg aldri gjort dette!! Hilsen Rune M. Grimstad
Hei Rune! Takk for tilbakemeldingen - det varmer å høre at du er fornøyd med vår kundeservice :-) Hilsen Thomas fra PlussMobil
I have been searching for some cheap mobile subscription and I came across PlussMobil. It was the best thing that could happen for me because it is probably the best value for money subscription in Norway (I used tek.no for the comparison). I do not speak Norwegian language, but it was not a problem for the customer service to help me out with everything - I find them very professional and kind. The coverage is very reliable. I am very satisfied so far, and I can definitely recommend it.
Hi Igor, Thanks for the feedback - we are very happy that you are satisfied so far! Kind regards from Thomas at PlussMobil
Byttet til PlussMobil fra Telenor. Mye billigere abonnement med akkurat samme dekning. Ombestemte meg på det jeg bestilte først, men fikk veldig god, og rask hjelp på messenger til å endre abonnementstype.
Hei Hege, Takk for tilbakemeldingen! Fint å høre at du er fornøyd med abonnementet :-) Hilsen Thomas fra PlussMobil
Har akkurat skiftet til PlussMobil og fikk problem med å SENDE SMS. Skyldtes helt spesielle forhold på iPhonen min. Fikk ikke brukbar hjelp av Apple eller Telenor (problemet gjaldt å nå Telenors meldinngssentral - standard fremgangsmåte for kontakt funket ikke) men PlussMobils tekniker (Thomas) ga seg ikke før han etter mange tester klarte å løse det uvanlige problemet jeg hadde med mobilen min. Tusen takk for imponerende utholdenhet og vennlig og dyktig service!
Hei Ruth! Takk for en veldig hyggelig tilbakemelding! Det var et spesielt problem du opplevde og det tok litt tid, men godt at vi fikk løst det til slutt :-) Hilsen Thomas fra PlussMobil