PlussMobil opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
I have been searching for some cheap mobile subscription and I came across PlussMobil. It was the best thing that could happen for me because it is probably the best value for money subscription in Norway (I used tek.no for the comparison). I do not speak Norwegian language, but it was not a problem for the customer service to help me out with everything - I find them very professional and kind. The coverage is very reliable. I am very satisfied so far, and I can definitely recommend it.
Hi Igor, Thanks for the feedback - we are very happy that you are satisfied so far! Kind regards from Thomas at PlussMobil
Byttet til PlussMobil fra Telenor. Mye billigere abonnement med akkurat samme dekning. Ombestemte meg på det jeg bestilte først, men fikk veldig god, og rask hjelp på messenger til å endre abonnementstype.
Hei Hege, Takk for tilbakemeldingen! Fint å høre at du er fornøyd med abonnementet :-) Hilsen Thomas fra PlussMobil
Har akkurat skiftet til PlussMobil og fikk problem med å SENDE SMS. Skyldtes helt spesielle forhold på iPhonen min. Fikk ikke brukbar hjelp av Apple eller Telenor (problemet gjaldt å nå Telenors meldinngssentral - standard fremgangsmåte for kontakt funket ikke) men PlussMobils tekniker (Thomas) ga seg ikke før han etter mange tester klarte å løse det uvanlige problemet jeg hadde med mobilen min. Tusen takk for imponerende utholdenhet og vennlig og dyktig service!
Hei Ruth! Takk for en veldig hyggelig tilbakemelding! Det var et spesielt problem du opplevde og det tok litt tid, men godt at vi fikk løst det til slutt :-) Hilsen Thomas fra PlussMobil
Elendig, skulle vært aktivert 4/1 og 2 måneder etterpå fortsatt ingenting. Ingen informasjon i det hele tatt.
Hei Jermund, Det er veldig beklagelig at du aldri kom i gang hos oss. Jeg ser at nummeret ditt var registrert på en annen juridisk eier. Jeg har sjekket opp, og SMS ble sendt til nummeret du skulle overføre om dette, men fikk ikke tilbakemelding. Derfor så ble bestillingen stoppet da vi ikke kan overføre et nummer til tilhører en annen person. Kan ikke se at du har kontaktet oss på kundeservice om dette før nylig heller. Det er synd at det ble slik, og håper du får ordnet overføringen et annet sted - du er uansett velkommen til å prøve oss igjen ved en senere anledning, da du aldri fikk gitt oss et ordentlig forsøk. Hilsen Thomas fra PlussMobil
Bestilte abonnement 02.02.2022 for aktivering 16.02.2022 fikk tildelt 8GB. Da månedskiftet kom forventet jeg at de resterende mengde data fra februar ville gå på Rollover som reklamert med men de resterende GB ble slettet siden det ikke var en full mnd(hadde jo fått de😡)Alltid skal det være noe mellom linjene! SMÅLIG!
Hei Ole, Takk for tilbakemeldingen! Forstår at du føler det smålig å ikke gi rollover på første måneden, men det er (tro det eller ei) en teknisk årsak til at vi ikke kan gjøre dette. Våre systemer er bygget på en slik måte som gjør at vi kun kan beregne rollover for en hel måned - så første hele måned for deg blir mars. Beklager dette, men det er lite vi kan gjøre med akkurat det :-( Hilsen Thomas fra PlussMobil
Nettet detter ut hvert 3 minutt. Innenfor faste tidspunkt på dagtid/kveld. 0900-22. Nå er det fra 09-02 på natta. Kundeservice har vært topp på svar å forslag. Men ingen ting funker. Nettet er strupet så mye ned at å se på Netflix å video på tlf ikke går samtidig. Fått to for høye fakturaer av to mnd som jeg var prøvd å få dette til å funke. Skulle også se om avslag pga dette ikke funker hjemme her men ingen reaksjon. Telia funka det å laste spill på Playstation, streame film fra Netflix og se på tlf samtidig. Så går tilbake til dem.
Hei Ronny! Takk for tilbakemeldingen, og takk for sist :-) Du bestilte vårt nye Fri data abonnement ganske tidlig, hvor vi hadde noen barnesykdommer med faktureringen. Etter dine tilbakemeldinger så fikk vi rettet opp i dette, men forstår at din totalopplevelse ikke var bra. Angående dekningen, så bruker vi Telenors nett - og vi fant aldri ut i samarbeid med Telenor hva årsaken var til feilene du opplevde på natta. Så det var jo frustrerende - vi vil jo veldig gjerne løse alle slike feil! Håper du velger å prøve oss ved en annen anledning, og håper det fungerer bedre for deg på Telias nett f. eks. Hilsen Thomas fra PlussMobil
Opplevde å få Raske tilbakemeldinger og god oppfølging på spørsmål jeg stilte
Hei Grethe! Takk for tilbakemeldingen, godt å høre at du er fornøyd med kundeservicen :-) Hilsen Thomas fra PlussMobil