PlussMobil opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Konkret, serviceinnstilt og løsningsfokusert kommunikasjon.
Hei Lars, takk for hyggelig tilbakemelding! Hilsen Frank i PlussMobil
Billigste jeg har funnet for mitt databehov. Ingen andre mobilabonnement tilbydere har klar å matche denne prisen. Dvs. 8 gb for 199
Hei Joakim, godt å høre du er fornøyd. Ønsker deg en god sommer. Hilsen Frank i PlussMobil
Takker for god hjelp med og rette opp mitt abonnement . Jeg hadde fått eSIM inn på min telefon ved en feil fra forrige nettopperatør. Hyggelig og god hjelp med en gang .Fin service !!!!
Hei Per, Takk for hyggelig tilbakemelding. Ønsker deg en riktig god sommer! Mvh PlussMobil
Dårlig nett, ok pris, mms koster penger, noen tjenester er merkelig priset
Hei Helene. Å sende/motta MMS i Norge og EU er inkludert i alle abonnementene våre med kun 1 unntak; vårt 0GB abonnement til 35 kr/mnd. Kan det være at du har vært på reise utenfor EU? Der er det dessverre andre regler som gjelder for de aller fleste mobiloperatører, og både samtaler/data/SMS/MMS har en ekstra kostnad. Ta gjerne kontakt med kundeservice hos oss så kan vi sjekke litt nærmere hva som er årsaken hvis du har blitt belastet for MMS på mobilregningen din. Hilsen Frank, PlussMobil
Ingen dekning etter ca 1 mnd medlemskap, ingen kundeservice etter kl16!!!! Falske markedsføring hele veien, som de sagt «billig mat blir vund i mage»
Hei Eros, dette hørtes ikke bra ut og dersom det ikke er noe dekning hos deg enda så må vi jo selvsagt få ordnet det så raskt som mulig. Men da trenger vi å komme i kontakt med deg, så klart. Kan du være snill å kontakte kundeservicen vår? Det stemmer at kundeservice ikke er åpen etter kl 16, men vi har vanligvis kort svartid på både telefon, chat og epost, så om vi får en epost etter stengetid så svarer vi normalt på den på morningen etter. Send oss en epost om du ikke kan ringe oss, adressen er [email protected], så skal vi behandle den så raskt vi kan. Hilsen Frank, PlussMobil
Plussmobil har elendig dekning selv langs trafikkerte veier i Indre Østfold, som i området rundt Mørk Golfbane. Selskapet er rådyrt utenfor EU/EØS og du får ingen info om priser på databruk når du lander. Kundeservice er frekk og anklagende. Når du klager får du ikke ny faktura, men kan trekke fra så og så mye på faktura. Selskapet er eid av Aller Media, som eier Se og Hør. Det er faktisk like useriøst. Ligg unna PlussMobil.
Hei Espen. Dette hørtes ikke så bra ut. Du kommenterer på flere punkter her, så jeg skal svare punktvis: Dekning først: Vi leier nett av Telenor, og jeg har sjekket dekningskartet i indre østfold og området rundt Mørk Golfbane. Der er det full dekning på både 4G og 5G. Hvis du opplever å ikke ha dekning der så ta gjerne kontakt med meg så kan vi feilsøke og eventuelt feilmelde det videre. Det hender jo av og til at en basestasjon eller et område faller ut, feks ved oppgraderinger av nettet eller andre årsaker. Så priser utenfor EU/EØS: Når man lander i et annet land så sender systemet vårt automatisk ut en SMS som inneholder priser for bruk der. Dessverre er det andre priser som gjelder der, og bruk utenfor EU er dessverre veldug mye dyrere enn hva vi er vant med i Norge. Dette er ikke unikt for PlussMobil, men gjelder for de fleste mobiloperatører. Så faktura: Uten å kjenne saken konkret er det vanskelig å kommentere den direkte, men normalt sett blir eventuelle krediteringer eller justeringer gjort på neste faktura. Et alternativ er at man blir enig med kunde/kundebehandler om hvilket beløp som skal betales, så ordner man det med en gang. For oss fungerer begge deler like bra. Siste punkt er eierskap: Det stemmer at vi eies av Aller Media. Det er et stort mediekonsern som har eksistert i 150 år i hele norden. og som står bak mange kjente merkevarer som KK, Vi over 60, Dinside, Elbil24, Allers, Dagbladet og Se og Hør. Som kunde i PlussMobil får man tilgang til å lese Pluss-artikler og magasiner gratis, og selv om man kanskje ikke liker alt som gis ut så er det som regel noe for enhver smak. Ta gjerne kontakt med meg hvis du trenger hjelp til innlogg på noen av de tjenestene. Hilsen Frank, PlussMobil
Ett av de første selskapene med E- sim som er bra. Som kunde er det vel ikke forskjell på selskap når en aldri tar kontakt med kundeservise. Eneste og bemerke er at ekstra på tlf regning burde kommet bedre frem.
Hei Thor og takk for tilbakemelding. Et tips til fakturakommentaren din: Bla til side 2 - der ser du alle postene på fakturaen spesifisert :-) Hilsen Frank i PlussMobil