PlussMobil opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Nå er alt trådløst i heimen, parabolen på ytterveggen og ut med fiber ruteren og gleder meg til å bruke nyinnkjøpte 5G produkter! Trivelig kunde service!
Hei Alf! Takk for tilbakemeldingen - fint å høre at du har fått en god 5G ordning og er fornøyd med servicen :-) Hilsen Thomas fra PlussMobil
Rask responstid på kundeservice. For hjelp mye raskere her enn hos andre.
Hei Svein! Takk for omtalen og godt å høre at du fornøyd med responstiden :-) Hilsen Thomas fra PlussMobil
Ville ha billig abo med god dekning. Da fylte plussmobil alle boksene jeg måtte brått utsette dato for overføring av nummer. Dette fikset de kjapt! så de har rask og effektiv kundeservice også.
Hei Birger! Takk for tilbakemeldingen - det var fint å høre at du er fornøyd med både pris og kundeservice :-) Hilsen Thomas fra PlussMobil
Noen få problemer med datatilgang mens man snakket i telefon, men ble raskt avklart/løst av kundeservice, som for øvrig leverer godt over snittet! Anbefales:)
Hei Jonas, Takk for tilbakemeldingen - så fint å høre at du er fornøyd med servicen :-) Hilsen Thomas fra PlussMobil
Kombinasjonen av rimelige priser og utmerket kundeservice får meg til å føle trygghet for hverdagen og neste års usikre momenter. Hos Pluss mobil har jeg funnet de abonnementene som passer meg og mine til fingertuppene! Alt fra den ustyrlige ungdommen som skriker etter mer data (som nå har fått "fri data"), til eldste far i huset som ser seg helt fornøyd med et abonnement uten alt det ekstra, og derfor får det rimeligste abonnementet uten data. Jeg var til å begynne med bekymret for dekningen, men her har jeg kunnet glemme mine bekymringer da jeg ikke opplever noe problemer, ei om jeg er nederst i vaskekjelleren eller i hønseboden på hytta. Så skal det sies at om jeg ønsker endringer i abonnementet, eller om det er noe jeg lurer på så tar jeg meg ofte ikke bryet for å finne ut av det selv da jeg vet at ved kun noen tastetrykk har jeg deres vennlige kundeservice på tråden, klare til å føre meg på rett vei! :) Det eneste jeg finner noe kjedelig hos Pluss mobil er muligheten for å se MMS på "min side" , men dette er muligens et problem hos andre operatører også? -da jeg ikke har hatt muligheten til dette hos tidligere operatører heller. Sist men ikke minst er det godt å se at flere operatører kommer seg på markedet med det man nærmest kan kalle et monopol i regi av Telenor og Telia. Heia Pluss mobil! +++
Hei Geir! Takk for en fin og utfyllende tilbakemelding. Hyggelig at du er fornøyd med oppstarten hos oss. Vi skal gjøre vårt ytterste for at du og din familie skal være fornøyde også fremover :-) Hilsen Thomas fra PlussMobil
Det har vært sømløst og enkelt å bytte fra forrige leverandør til PlussMobil. Det har bare vært en gang det var problemer med at samtaler ble brutt, men jeg har ikke fått tilbakemelding fra de jeg snakket med om at e hørte meg dårlig. Det kunne jeg få enkelte steder med forrige leverandør. Appen deres er grei, det eneste som har vært knotete er å få til å bruke Pling. Det har jeg gitt tilbakemelding om, og regner med at de retter opp i.
Hei Inger! Takk for at du deler dine erfaringer her, og godt å høre at du er fornøyd med mobilabonnement så langt! Angående innlogging på Pling så jobber vi med å gjøre dette enklere og feilfritt i løpet av kort tid. Ikke nøl med å ta kontakt hvis det er mer du lurer på :-) Hilsen Thomas fra PlussMobil
Plussmobil tilbyr et bra mobilabonnement med god dekning til en veldig fin pris.
Hei Magnus, Fint å høre at du er fornøyd med dekning og pris :-) Hilsen Thomas fra PlussMobil