PlussMobil opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Måtte bytte telefonselskap med én gang, da SIM-kortet fra Pluss(minus)mobil ikke fungerte på mobildata. Gjorde alle triksene, men like dødt. Ikke bra nok.
Hei Ove! Det var veldig synd å høre, og merkelig at du ikke fikk mobildata til å fungere - mulig det var noe spesielt med din telefon, og at den ikke ville ta i mot våre mobildata innstillinger. Forstår selvsagt at du byttet vekk fra oss hvis dette ikke fungerte. Velkommen tilbake ved en senere anledning. Hilsen Thomas fra PlussMobil
Svarer aldri. Sender doble regninger Legger ut tlfnr/ navn offentlig uten å spørre
Hei, Det er synd å høre at du har hatt en dårlig opplevelse hos oss. Jeg kjenner meg ikke igjen i dette du nevner med å legge ut tlfnr/navn offentlig uten å spørre, men jeg vil tro dette gjelder å sende navn/nummer til opplysningstjenester (1881/Gule sider osv). Du velger selv i bestillingsskjema på plussmobil.no om du ønsker oppføring eller ikke. Jeg ser vi har svart på alle dine henvendelser. Ønsker deg velkommen tilbake ved en senere anledning!
Etter at Vipps solgte sin portefølge til ICE så skiftet vi til Plussmobil. Der ble vi lovd at ting skulle gå på skinner og at de var like gode som Vipps. Dette viste seg å ikke stemme. Rot med fakturaer og avtalte priser. Samtidig så har de dårlig signalkvalitet og den ligger her på -110 dBm 30 asu. Hos Elkjøp ble jeg fortalt at Telenor leverer dårligere løsninger til leverandører som leier nett fra Telenor og dette ser faktisk ut for å stemme. Savner jaggu Vipps, for der gikk det virkelig på skinner, samt at det var fleksibelt.
Hei Ståle, Takk for tilbakemeldingen! Det er synd å høre at din opplevelse av dekning og signalkvalitet ikke har vært bra. Det Elkjøp sier er rett og slett direkte løyn eller uvitenhet, og det er synd at enkelte selgere/forhandlere gir ukorrekt informasjon. NKOM (nasjonal kommunikasjonsmyndighet) regulerer markedet, og Telenor må levere helt lik dekning til alle varemerker, om dette skulle være PlussMobil, Talkmore eller Telenor selv. Vi bruker samme løsning som Vipps brukte, så her må det være andre faktorer som spiller inn. Har du vært i kontakt med oss på kundeservice slik at vi har kunnet feilsøkt på din mobil? Ta gjerne kontakt på [email protected] så skal vi komme til bunns i dette :-) Hilsen Thomas fra PlussMobil
Svarer raskt og er hjelpsomme på kundeservice. Jeg vil anbefale PlussMobil til alle. Rimelig abonnement og god dekning.
Hei Therese, Så fint å høre at du er fornøyd med ditt abonnement og kundeservice hos oss :-) Hilsen Thomas fra PlussMobil
Nytt SIM-kort og mistet mobildata. Har vært hos Elkjøp men de finner ingen feil med innstillinger. Prøvd og komme i kontakt med Plussmobil på telefon men uendelig lang ventetid uansett tid på dagen. Dette er ekstremt trøblete.....
Hei Kristian, Det høres ikke bra ut! Jeg håper du har fått løst problemet ditt nå, hvis ikke ta kontakt med oss på [email protected] så tar tak i i dette med en gang. Det er ikke alltid at forhandler kan finne ut av innstillinger osv, og det er alltid best å få dette fra oss. Se eventuelt denne siden for korrekte innstillinger: https://www.plussmobil.no/innstillinger Hilsen Thomas fra PlussMobil
Da jeg mistet mobilen min på motorveien i Tyskland, fikk jeg god støtte underveis fra kundeservice i PlussMobil. Løsningsdyktig selv om jeg ikke fikk mobilnummeret opp å stå før jeg var hjemme igjen etter noen dager, fikk jeg hjelp med å koble opp iPad mot mobildata, så jeg var hjulpen.
Hei Lotte, Takk for tilbakemeldingen! Så fint å høre at du er fornøyd med hjelpen fra oss på kundeservice :-) Hilsen Thomas fra PlussMobil
Etter det nye simkortet ble innstallert fungerer ikke MMS. Snakket med kundeservice og fikk tilsendt en mail med forklaring på hva jeg skal gjøre i innstillinger på telefonen. Nå har jeg prøvd flere ganger og det fungerer fremdeles ikke..... Alt virket som det skulle med det forrige simkortet. Så da blir det å finne en ny leverandør.
Hei Beate, Takk for tilbakemeldingen - det er synd å høre at du har hatt problemer med å starte opp hos oss. Det kan virke som din telefon ikke har akseptert våre innstillinger, men det skal gå fint å løse. Ta kontakt på [email protected] så skal vi se nærmere på dette! Hilsen Thomas fra PlussMobil