Release har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Fungerer utmerket! God service! God dekning så langt!
Hei, Rolf! Tusen takk for fantastisk tilbakemelding! Ønsker deg en fin helg! Hilsen alle oss i Release
Ingenting å utsette på Release sitt abonnement. Håper flere bytter og tar til fornuften. Anbefales!
Hei, Mats! Vi håper selvfølgelig også at alle tar til fornuften og bytter til oss. Ønsker deg flott november! Hilsen alle oss i Release
Rimelig og serviceinnstilt. Flott at de også tilbyr brukte telefoner. Jeg er ny som kunde, men har så langt hatt kun positive erfaringer.
Hei, Jan! Så flott å se at du er fornøyd med oss og tjenestene vi tilbyr. Ønsker deg en fantastisk november! Hilsen alle oss i Release
Kontaktet KS to ganger. Hyggelig og raske tilbakemeldinger. Billig og og god dekning.
Hei, Realesekunde80054! Så bra å se at du er fornøyd med kundeservicen vår! Vi ønsker deg en flott november. Hilsen alle oss i Release
Framifrå service på nettet,,holder det som blir lovet. Rask overgang fra det gamle nettet til det nye
Hei, Arvid! Tusen takk for flott tilbakemelding! Ønsker deg en flott november! Hilsen alle oss i Release
Topp kundeservice og rimelig og veldig bra mobilabonnementet.
Hei, Amy! Tusen takk for flott tilbakemelding! Ønsker deg en fin November! Hilsen alle oss i Release
Litt startproblemer, men tidenes service hele veien. Kommer definitivt til å velge de igjen senere
Hei, Karoline! Og tusen takk for en flott tilbakemelding! Ha en fantastisk november-måned! Vennlig hilsen alle oss i Release
Release.no/kundeservice: Delivery has failed.. Telefonkontakt: Stengt når folk flest trenger det. Dessuten, plusset på fakturaen med 1881, som jeg har sagt opp. Oef
Hei, Odd E.F! Det er beklagelig å se at du er misfornøyd med oss. Sender du mail til [email protected] så får du ikke feilmelding. Og åpningstiden på chat og telefon er 09-17 på hverdager, men vi tar med oss ønsket ditt om lenger åpningstid. Når det gjelder belastning fra 1881.no så er ikke dette noe vi kan bestemme eller avgjøre. Dette er en abonnementstjeneste som belastes fra 1881. direkte på din mobilfaktura. I ditt tilfelle ble det belastet 27.10.2021 og du sa det opp hos 1881. den 29.10.2021. Eventuell refusjon må du ta med 1881.no. Da det er de som har foretatt belastningen. Vennlig hilsen Release
Fikk tilsendt sim raskt og bytte var meget enkelt. Ikke opplevd noe forskjell fra annen abonnement med Telenor dekning, utenom at det er noen kroner å spare per måned.
Hei, Thorbjørn! Så fint å se at du er fornøyd. Og tusen takk for flott tilbakemelding. Vennlig hilsen alle oss i Release
Fikk tilbud om å leie en iPhone 13. Mye dyrere en å kjøpe en hos feks power med nedbetalings avtale. Ble da betenkt med tanke på abonnement også.
Hei, Steve! Takk for tilbakemeldingen din, som vi forøvrig skal ta opp med utleieansvarlig. Når det gjelder abonnementene så er vi mer enn konkurransedyktige der, noe vi også skal fortsette å være. Vennlig hilsen alle oss i Release
Very good and fast respond from service when you need…
Hello, Danijel! And thank you for your nice review! We are happy to see that you are pleased with our customerservice and subscriptions. Best regards from all of us in Release
Kjempelett å bytte mobilabonnement.Greie priser. Anbefales.
Hei L.E.K! Så flott å se at du er fornøyd med oss. Vennlig hilsen alle oss i Release
Det er det man trenger fra en operatør for å ha en god og pålitelig mobil.
Hei, Steinar W! Så flott å se at du er fornøyd med oss og tusen takk for flott tilbakemelding! Vennlig hilsen alle oss i Release
Har kun handler brukte telefoner foreløpig. Men samtlige telefoner har overgått forventningene mtp utseende og batteri. I tillegg veldig god service via kundesenter👍
Hei, Niclas! Så flott å se at du er fornøyd med oss og telefonene vi selger. Så satser vi på at du også blir abonnementskunde etterhvert! Ønsker deg en fin dag videre, hilsen alle oss i Release
Kjøpte abb der det ble annonsert med dobbel data første mnd, det har jeg ikke sett noe til, gammeldags system med ekstra kostnader her og der. Styr unna.
Hei, Kjetil! Dessverre har vi hatt en systemfeil med dobbel data-løsningen denne måneden. Ta gjerne kontakt med oss på [email protected], så løser vi selvfølgelig opp i dette. Hilsen alle oss i Release
Har fått betydelig dårligere dekning etter at jeg byttet fra ICE til Release. Spesielt ved bilkjøring som gir hyppig forflytning mellom basestasjoner. Holder på å gi opp Release.
Hei, Halvor! Vi takker for tilbakemeldingen. Det skal selvfølgelig ikke være slik at du har dårlig dekning, og vi vil gjerne at du tar kontakt med oss. Send oss en mail til [email protected] med emne BYTT2110, så ser vi på dette sammen. Hilsen oss i Release