Release har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Har flyttet 3 mobnr til release der det ene har 2 stk tvilling. Den ene tvillingen har riktig avsender (hovednr) på sms mens den andre har 12 siffer nr avsender. Dette er visstnok Telenor sin skyld / fordi det ikke finnes nok 8 siffer nr(!) og ikke noe Release kan gjøre noe med. Har fått noen hint fra andre hold om at dette skal være et løselig problem som kan hende alle.. 😅 Så da mangler det bare dette med å få orden i denne siste* irritasjonen. *har også hatt større utfordringer med å få ordnet datasim/tvilling (og spesielt esim) etter innportering.
Jeg bestilte dette abonnementet og sjekket at det var fri bruk i EØS. Til min overraskelse fikk jeg 60 kr. i tillegg for et par samtaler til Sverige. Så dette er ikke fri bruk når du ringer fra Norge. Så de mener Norge ikke er en del av EØS?
Hei, Jan! Det er beklagelig å se at du er misfornøyd med oss. Per idag er det ikke oss kjent at samtaler fra Norge til EU/EØS er inkludert hos norske mobilselskaper per idag. På vår nettside står det følgende: Alle våre mobilabonnement har fri tale, SMS og MMS ved bruk i Norge og i EU/EØS land inkludert. Egne priser gjelder ved bruk i utlandet og ved bruk fra Norge til utland og spesialnummer. Så fra Norge til EU/EØS regnes som fra Norge til utlandet. Noe som også står i vilkårene man aksepterer når man blir kunde. Men det er beklagelig om du har misforstått dette. Ønsker deg en fin dag videre. Vennlig hilsen alle oss i Release
Veldig fornøyd med dekning, pris og ikke minst kundeservice. Jeg blir anbefalt av mine venner bytte til reales. Kundeservice tar saken på seriøs' og følge med hele veien.
Hei, Moh! Tusen takk for fin tilbakemelding! Ønsker deg og dine et godt nyttår! Vennlig hilsen alle oss i Release!
Får alltid god servise av hyggelige folk i butikken0
Hei, Bjørn F! Tusen takk for flott tilbakemelding! Ønsker deg og dine en fin jul! Vennlig hilsen alle oss i Release!
Talking a lot about how good realease is and much cheaper. But not.. im very disapointet about this and going to another company..
Hello, Arnoldas! We are sorry to see that you are leaving us, and that you had a bad experience with Release. We would like to know why you think we are expensive and why you think we are bad. Please send us an email to [email protected] describing your experience so we can learn:) Wish you all the best! Best regards from all of us at Release.
Har kun hatt abbonement i noen dager, men det virker bra og oversiktlig i App. Veldig fornøyd så langt
Hei, Øivind! Tusen takk for tilbakemeldingen, flott å se at du er fornøyd. Ønsker deg en fin førjulstid, vennlig hilsen alle oss i Release!