Release har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Mer enn halverte mine mobilutgifter! Fikk gratis beskyttelsesskjerm og opplæring i det jeg synes var vanskelig mht mobilen, innstillinger, apper etc. Folka i butikken er svært hyggelige og tar seg god tid med oss som kunder.
Hei, Mette S! Tusen takk for super tilbakemelding. Og så fint å se at du er fornøyd med butikken vår! Ønsker deg en god sommer fra alle oss i Release!
Dere krevde for mye betaling, og jeg måtte ordne opp selv. Det burde DERE gjort. Ellers håper jeg at det går greit fra nå av, og at jeg slipper med 199 kr pr.måned.
Hei, Eva I.R.L! Takk for tilbakemeldingen og slik skal det naturligvis ikke være. Vi skal selvfølgelig se om vi kan gjøre noe for at systemene våre blir bedre for fremtiden. God sommer fra alle oss i Release!
Har hatt Release i 1 mnd nå. Har ingen grunn til å være noe annet enn fornøyd. Har ikke hatt behov for å kontakte kundeservice enda, så de er ikke testet ut. Prisen er god og dekningen oppleves som bra sammen med hastigheten på datatrafikken.
Hei, Christopher! Så flott å se at du er fornøyd med oss! Ønsker deg en fortsatt god sommer! Hilsen alle oss i Release!
Så langt fornøyd. Super kundeservice som hjelper ved behov. Anbefales!
Hei, Jørn! Tusen takk for flott tilbakemelding! Fint å se at du er fornøyd med oss! Vi ønsker deg en god sommer! Hilsen alle oss i Release!
Jeg har tidligere kjøpt datapakker om jeg skulle gå tom, men nå er alternativet i både appen og på nettsiden grået ut.
Hei, Tommy! Her har det nok skjedd en feil, ta kontakt med vår kundeservice på tlf 90431000 eller [email protected] så løser vi dette. Vennlig hilsen alle oss i Release!
Har hatt telenor tidligere, og merker ingen forskjell på dekning! rimelig,bra og utrolig hyggelige selgere.
Hei, Victori! Tusen takk for flott tilbakemelding! Så flott å se at du er fornøyd med oss! Ha en super dag! Vennlig hilsen alle oss i Release.
Fungerer jo bra men ikke nett i utlandet og det er dårlig
Hei, Morten! Takk for tilbakemeldingen! Abonnementene våre fungerer fint i utlandet, så her tipper jeg det er en innstilling på telefonen som ikke er rett. Ta kontakt med oss på [email protected] , så løser vi dette sammen! Vennlig hilsen alle oss i Release!