Release har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Få utbedret appen både i hastighet og at jeg kan se hvor mye data jeg har igjen. Ikke hvor mye jeg har brukt. Og mest viktig, la meg få velge abonnement selv via appen, uten å måtte være avhengig av å kontakte dere.
Hei Geir Frode, Vi er helt enige i at dette bør forbedres i appen og det er under utvikling. Det ligger mye jobb bak en app og det tar dessverre noe tid. Takk for din tilbakemelding - vi setter stor pris på å få konstruktiv kritikk. Inntil appen inneholder alt du savner er vår kundeservice parat til å hjelpe deg. Vennlig hilsen Marie hos Release
Kunne ha vært varig rollover på data. Jeg trenger bare mer data par ganger i året. Nå bruker jeg lite og mister mye data på grunn av kort rollover. Ellers veldig bra.
Hei Johan, Dette er definitivt noe vi ønsker å se mer på! Kanskje en samtale til kundeservice kunne funnet en midlertidig løsning på problemet? Ring oss gjerne på 90 43 10 00!
Digg å slippe å tenke på miljø-konsekvenser ved kjøp/bruk av telefon. Også digg å slippe å betale flere tusen kroner bare man mister den i bakken.
Tusen takk for at du støtter vår kamp mot sløsing, Jens! Vi ser frem til mange år med deg som god kunde :)
Det har bare vært en kjempeopplevelse fra første stund, hyggelig og vennlig betjening og maks service
Her for deg, Thor! Klar for å yte maks :) Tusen takk for en god tilbakemelding
Alt i alt veldig bra abonnement. Ikke noe spesielt å pirke på i forhold til dekning o.l Eneste som hadde vært greit hadde vært en app av noe slag slik at man kan følge med på datamengde brukt osv.
Hei Ingvill, Takk for din tilbakemelding og så godt å høre at du trives som kunde hos oss :) Vi håper du vi like appen vår Min Release som du finner her; https://release.no/privat/app Vennlig hilsen Marie hos Release
Har ikke hatt noe problem, god dekning og bra pris. Til og med god service.