Release har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
De driver med skyhøye bruddgebyr som de ikke informere om ved salg, elendig kundeservice.
Hei, Håkon! Det er beklagelig å se at du er misfornøyd med oss! I samtale med telefonselger ble du informert om bindingstiden mot en god rabatt på abonnementet ditt i 12 mnd. Du aksepterte også dette per SMS, men valgte allikevel og portere ut før avtaletiden var utløpt. I tillegg fikk du tilbud om å slippe bruddgebyret mot å portere tilbake til oss i Release, noe du valgte å ikke gjøre. Så vi mener at her har vi gjort det vi kan for å forsøke å gjøre deg fornøyd innenfor rimelighetens grenser! Og da er det dessverre lite vi kan gjøre videre med denne saken. Uansett ønsker vi deg en super dag videre! Vennlig hilsen alle oss i Release!
Helt grei dekning og god kundeservice . Bakdel er når data pakka er brukt opp kan du knapt lese avisa. Ikke filmsnapper osv. Da er en tvungen til å kjøpe tilleggspakke. Ikke kan en kjøre radio heller da det er for lite data igjen.
Hei Frank P.H! Tusen takk for tilbakemeldingen! Det er korrekt at hastigheten reduseres til 40kbps ved oppbrukt data. Noe vi også informerer om på nettsidene våre. Om du bruker mer data enn du har bestilt, så kan du eventuelt endre abonnement på minside.release.no. Ønsker deg en super dag! Vennlig hilsen alle oss i Release!
Ingen som opplyser om det, men det er 12 mnd bindingstid. Fått en syk regning på 4500 kr. For å bytte vekk, dette var innen 14 dager som er en reel angrefrist. Utrolig sleipt. Føler meg lurt og bedratt
Hei, Jonas K! Det er beklagelig å se at du er misfornøyd med Release og telefonselgerne våre. Kjøper man et abonnement på nettet så er det INGEN bindingstid, men som de fleste andre selskaper så har vi telefonselgere som tilbyr gode rabatter mot bindingstid. Alle telefonsalg tas det opptak av for din sikkerhet og etter å ha lyttet igjennom opptaket, samt sett SMS som du har bekreftet med et JA. Så er du godt informert om bindingstid i 12 mnd mot en god rabatt på abonnementet ditt. Du flyttet inn til Release den 04.05.2022 og valgte å portere ut til et annet selskap den 31.05.2022. Altså 27 dager etter at du flyttet inn til Release! Det vil si at dette er 13 dager over lovfestet angrerett. Dersom du velger å flytte inn igjen til Release så skal vi selvfølgelig kreditere fakturaen! Ta gjerne kontakt med oss på [email protected] så løser vi dette sammen:) Vennlig hilsen alle oss i Release.
Release leverer et godt og stabilt nett med en lav pris per megabyte av data sammenlignet med andre selskaper. En stor fordel for slike som meg som bor i distriktsnorge er det en stor fordel at de opererer med Telenor-dekning. Telenor har etter min erfaring mer stabilt 4G-nett, og bedre hastigheter enn det Telia har, i tillegg til at dekningen i seg selv er bedre. Du vil derfor få best mulig dekning til lavest mulig pris, og med høyest stabilitet. Det eneste jeg kan si som kunne ha vært bedre er at de legger inn en mulighet til å ha en personlig oversikt over hvor mye data du har brukt så langt i inneværende måned – enn så lenge må du ta kontakt med kundestøtte for å få tak i denne informasjonen.
Hei, Tom! Tusen takk for fin tilbakemelding. Flott å se at du er fornøyd med oss og tjenesten vi leverer. VI jobber med å få til en god løsning for de kundene som har mobilt bredbånd og håper den er på plass snart! Vennlig hilsen alle oss i Release!
Dårligste kundebehandling ever! Mye spam prat og svindel. Bile bare få fra meg mitt fødsels nr. for å bli kunde deres. Selv om jeg sa at jeg er ikke i stand å bestemme da. Bare stol på meg! -sa hun. Det er svindel for å utnytte minsker som er litt usikre og de lar ikke å sjekke ting på egen hånd. Grusomt minske som til slutt la på. Dette er slett ikke ønskelig kundebehandling. Meget frekk og dårlig behandling av en som vil sele noe til meg!
Hei, Iwona! Dette var beklagelig å se, og slik skal det naturligvis ikke være. Enhver kontakt med selgerne som ringer, skal være en god opplevelse. Og vi har derfor tatt dette opp med teamlederen deres som vil gjennomgå dette for å lage bedre rutiner. Ta gjerne kontakt med oss på [email protected] slik at vi kan finne tilbake til samtalen også. Ønsker deg en super sommer videre. Vennlig hilsen alle oss i Release
Har nettopp begynt å bruke Release. Så har ikke då langt erfaring med den. Så lsngt er jeg fornøyf.
Hei, Aruna M! Tusen takk for tilbakemeldingen! Alle vi i Release ønsker deg en god sommer!
Sliter mye når jeg bruker mobildata. Havner ofte over på "E" nett. Tar 10min før jeg kommer inn på nettet. Telenor nettet er jeg ikke fornøyd med, hadde vært 5/5 om release fikk telia nett ! Hyggelig kundeservice og hyggelige pris!!
Hei, De! Slik skal det naturligvis ikke være, ta kontakt med oss på [email protected] så ser vi på dekningskartet sammen. Tusen takk for tilbakemeldingen! Vennlig hilsen alle oss i Release!