Release har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Opplever ofte 1-2 streker med dekning. Flere ganger daglig, alt fra når jeg er hjemme, til butikken og kontoret.
Hei, Espen! Slik skal det naturligvis ikke være, og her kan det være flere faktorer som spiller inn. Det kan være noe galt med selve telefonen, et problem med en mast i nærheten eller andre faktorer som spiller inn. Ta kontakt med oss på [email protected] så ser vi på dette sammen. Vennlig hilsen alle oss i Release
Utmerket og god erfaring hittil. Leverer gode tjenester og rimelig i forhold til tidligere leverandør. Takk
Hei, Eivind! Tusen takk for flott tilbakemelding. Og tusen takk for at du har valgt Release som din mobiloperatør. Vennlig hilsen alle oss i Release.
Hatt abonnement en mnd og er så langt veldig fornøyd 🤩 Har bare snakket med hyggelige og hjelpsomme folk i prosessen ☺️
Hei, Elsie H! Tusen takk for super tilbakemelding! Flott å se at du er fornøyd med oss og kundeservicen vår. Ønsker deg en super dag! Vennlig hilsen alle oss i Release
Er relativt ny bruker, men er så langt godt fornøyd med kundekontakt og bruk.
Hei, Who! Tusen takk for fin tilbakemelding! Vennlig hilsen alle oss i Release.
Mye data for pengene, helt flott overgang fra gamle abo, men samtaler blir til stadighet bare brutt. Skjedde ikke med forrige leverandør og jeg gjør ikke noe annerledes. I tillegg så henger mobildata seg opp innimellom, ikke lenge, bare nok til at det irriterer.
Hei, Veronica! Takk for tilbakemeldingen! Ta kontakt med oss på [email protected], så ser vi på dette sammen. Da det naturligvis ikke skal være slik. Vennlig hilsen alle oss i Release.
Bra data for pengene, dekningen kan forbedres en del ettersom den, hvor enn jeg er, bare har to streker. Kundeservice er også svært imøtekommende hvis man noen gang skulle trenge hjelp.
Hei, Sara! Tusen takk for tilbakemeldingen. Når det gjelder dekningen så ser dette ut som om det enten kan være selve SIM-kortet eller telefonen din. Ta kontakt med oss på [email protected], så ser vi på dette sammen. Vennlig hilsen alle oss i Release.
Da app’en er viktig for oversikt over dataforbruket, er d synd at den ikke virker som den skal. Den «henger» på forrige sjekk og er dermed upålitelig. Burde være en enkel sak å fixe. Har vært i kontakt med dere om dette, det ble beklaget og jeg fikk beskjed om å bruke Min side…
Hei, Rolf! Tusen takk for tilbakemeldingen. Vi jobber med en refresh-løsning i appen som skal komme i løpet av kort tid. Men flott å se at du ellers er fornøyd! Vennlig hilsen alle oss i Release.